اخبار بازی

اطلاعات Batman: Arkham Collection لو رفت

اطلاعات Batman: Arkham Collection لو رفت

وی جی مگ: به تازگی اطلاعاتی از فروشگاه Xbox لو رفته که نشان می‌دهد کمپانی برادران وارنر احتمالا به‌زودی بسته Batman: Arkham Collection را معرفی خواهد کرد که شامل هر سه قسمت این مجموعه می‌شود که توسط استودیو Rocksteady توسعه پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات Batman: Arkham Collection نشان می‌دهد که هر سه بازی Batman Arkham Asylum، Batman Arkham City و Batman Arkham Knight همگی در یک بسته برای انتشار در تاریخ 27 نوامبر (فردا) آماده شده‌اند. البته این اولین‌باری نیست که دو قسمت ابتدایی مجموعه برای پلتفرم‌های این نسل منتشر شده.

اولین‌بار در سال 2013 بود که بسته‌ای با حضور دو قسمت ابتدایی این مجموعه معرفی شد و تفاوت اصلی Batman: Arkham Collection در حضور Batman Arkham Knight است. این بسته از یک جهت دیگر نیز می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند. تاکنون خبری از به‌روزرسانی گرافیکی Batman Arkham Knight و پشتیبانی آن از وضوح تصویر 4K و قابلیت HDR نبود اما به نظر می‌رسد این نکات در بسته جدید مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 هنوز این مسئله تایید نشده اما گزارش اولیه نشان می‌دهد که تمامی آثار موجود در بسته Batman Arkham Collection حداقل برای Xbox One X بهینه‌سازی شده‌اند. احتمالا امروز اطلاعات بیشتری را در این زمینه باید شاهد باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + هفت =