اخبار بازی

سازندگان Batman Arkham Origins روی بازی جدید برای نسل آینده کار می‌کنند

سازندگان Batman Arkham Origins روی بازی جدید برای نسل آینده کار می‌کنند

وی جی مگ: اطلاعات جدید نشان از این دارد که استودیو مونترال برادران وارنر یعنی سازندگان Batman Arkham Origins روی بازی جدید برای نسل آینده کار می‌کنند. آگهی استخدامی از سوی این استودیو کانادایی منتشر شده که نشان می‌دهد آنها به دنبال برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی برای کار روی یک بازی نسل آینده هستند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند تا اینجای کار می‌دانیم که سازندگان Batman Arkham Origins‌ روی بازی جدید برای نسل آینده کار می‌کنند اما با نگاهی دقیق‌تر به آگهی ثبت شده متوجه می‌شویم که این اثر بازی پرهزینه است و از بخش چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر اعلام شده که این بازی توسط Unreal Engine 4 ساخته می‌شود که برای سازندگان Batman Arkham Origins نکته‌ای عجیب نیست. شعبه مونترال Warner Bros در گذشته و برای توسعه آخرین بازی خود از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده کرده بود. آخرین شایعه درباره بازی جدید سازندگان Batman Arkham Origins به اثری در دنیای بتمن ارتباط داشت که شخصیت اصلی آن Damien Wayne پسر بتمن اصلی یعنی بروس وین بود. با این حال به نظر می‌رسد که توسعه این بازی متوقف شده اما همچنان Warner Bros Montreal روی بازی مرتبط با قهرمان‌های DC کار می‌کند.

چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که وارنر در حال حاضر مشغول آماده کردن بازی تحت عنوان Arkham Universe است و این احتمال وجود دارد که این اثر به سازندگان Batman Arkham Origins ارتباط داشته باشد. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این استودیو است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =