اخبار بازی

سال 2019 منتظر بتل رویال بازی Battlefield 5 باشید

سال 2019 منتظر بتل رویال بازی Battlefield 5 باشید

وی جی مگ: استودیو DICE امروز برنامه‌های خود را برای محتویات رایگان و اضافی پس از انتشار بازی شوتر در دست ساخت خود به اشتراک گذاشت که طی آن مشخص شد حالت بتل رویال بازی Battlefield 5 در سال 2019 در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، عرضه این محتویات پس از انتشار، چند هفته بعد از در دسترس قرار گرفتن بازی Battlefield 5 آغاز شده و در نخستین مورد، قسمت اول Tides of War از ابتدای ماه دسامبر منتشر می‌شود. این قسمت هم‌چنین به پلیرها اجازه می‌دهد در بخش War Stories که قسمت داستانی و تک‌نفره محسوب می‌شود یک مرحله جدید تحت عنوان The Last Tiger را تجربه نمایند. جایی که پلیر در نقش یک فرمانده تانک قرار می‌گیرد. چالش‌های جدید و یک Practice Range نیز در ماه دسامبر به بازی اضافه می‌شوند.

در ماه ژانویه دومین قسمت از Tides of War به همراه دو بخش جدید به بازی افزوده می‌شود. یکی از این بخش‌ها، ورژنی بازنگری شده از حالت Rush بوده و دیگری نیز Squad Conquest نام دارد که نوعی متفاوت از حالت Conquest به شمار می‌رود. در این حالت 16 پلیر در رقابتی سخت و فشرده با یکدیگر درگیر می‌شوند.

اعلام جزئیات بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 مهم‌ترین بخش این خبر بوده که با اعلام سازندگان بازی با عنوان Firestorm شناخته می‌شود. این بخش در مارچ 2019 به بازی اضافه می‌شود. سایر به‌روزرسانی‌های ماه مارچ بازی Battlefield 5 شامل یک نقشه جدید واقع در یونان و قسمت سوم Tides of War می‌شود. این عنوان در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 5 =