اخبار بازی

Battlefield تبدیل به یک عنوان سالیانه نشده است

Battlefield تبدیل به یک عنوان سالیانه نشده است 1

Battlefield Hardline

با وجود اینکه Battlefield Hardline یک سال بعد از Battlefield 4 عرضه می شود، اما این سری به یک عنوان سالیانه تبدیل نشده و EA برنامه ای برای عرضه سالیانه این بازی مثل Call Of Duty ندارد. آقای Patrick Soderlund طی مصاحبه ای با سایت Polygon اعلام کرد که عنوان Battlefield Hardline هدفی برای عرضه سالیانه فرنچایز بتلفیلد نیست.

با عرضه Hardline این بدین معنی نیست که ما هر ساله می خواهیم عنوان جدیدی از Battlefield عرضه کنیم. شاید برخی از مردم فکر می کنند که ما برنامه ی دیگری داریم اما این واقعیت امر ماست.

EA عناوینی چون Madden و Fifa را سالیانه عرضه می کند اما به عنوان یک ناشر بزرگ نمی توان Battlefield را هم مانند رقیب بزرگش یعنی Call Of Duty سالیانه عرضه کرد. عناوین قبلی بتلفیلد در سال های موفقیت آمیزی عرضه شده اند مثل Battlefield Vietnam در 2004، Battlefield 2 در سال 2005 و در حالی که Bad Company 2 در سال 2010 عرضه شد و Battlefield 3 در 2011، روند سالیانه پیش گرفته نشد. بعد از عرضه Battlefield 4 که با باگ ها و مشکلات زیادی همراه بود، 2 سال بعد از Battlefield 3 منتشر شد با آن که بسیاری می گویند وقت بیشتری برای آن بازی لازم بوده است. اگر چه Battlefield :Hardline توسط استودیوی Vicseral ساخته می شود، بعضی از طرفداران از عرضه این بازی بعد از Battlefield 4 ناراضی هستند. Battlefield 4 هنوز در جایگاه اصلی خود قرار نگرفته است، هنوز پچ هایی برای حل مشکلات بازی ساخته می شوند، حال این می تواند درسی برای حل مشکلات Hardline باشد. نسخه Beta این بازی هم اکنون برای PC و PS4 در دسترس است که به گفته ی سازندگان می تواند کمکی به ساخت نسخه نهایی بازی کند. آقای Karl Magnus از DICE می گوید که حالت Early Access می تواند کمک بزرگی به ساخت بازی های آینده این استودیو بکند.
عنوان Battlefield :Hardline در 21 اکتبر(29 مهر) برای PC، PS3، PS4، Xbox One و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 8 =