اخبار بازی

بسته‌های قابل دانلود بازی Battlefield 1 را رایگان دانلود کنید

بسته‌های قابل دانلود بازی Battlefield 1

وی جی مگ: ‌هم‌اکنون در ماه سپتامبر هستیم و بتای بازی Battlefield 5 نیز منتشر می‌شود. این بتا، از تاریخ 6 سپتامبر برای همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. اگر مشترک Origin باشید یا بازی را پیش‌خرید کرده باشید، بتای بازی از 4 سپتامبر در دسترس شما قرار می‌گیرد. با وجود نسخه جدید این مجموعه، EA بازی Battlefield 1 را فراموش نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، اگر بازی Battlefield 1 را دارید و Premium Pass را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. البته اگر کاربر Origin باشید می‌توانید Premium Pass را دریافت کنید. تا تاریخ 18 سپتامبر فرصت دارید تا این پک ویژه را دریافت کنید که شامل نقشه‌ها، مودها و اسلحه‌های بیشتری است.

Premium Pass شامل همه چهار بسته قابل دانلود بازی است. They Shall Not Pass، In the Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse نام‌های این چهار بسته قابل دانلود هستند که همه آن‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همانطور که گفتیم با Premium Pass به سلاح‌ها، وسایل نقلیه، نقشه‌ها و مودهای بیشتری دسترسی خواهید داشت که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد.

بازی Battlefield 5 تاخیر خورده و قرار است به جای انتشار در اکتبر، در 20 نوامبر منتشر شود و با رایگان شدن محتواهای بازی Battlefield 1 می‌توانید تا عرضه بازی Battlefield 5 خودتان را سرگرم کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 4 =