GamesCom 2013 اخبار بازی

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 1

آقای Karl Magnus Troedsson از شرکت DICE بر روی صحنه آمد و بازی بتلفیلد 4 را با خودش آورد! شروع صحبت هایش با اعلام تاریخ بتا شدن بازی بتلفیلد 4 بود…از اکتبر یا همان مهر ماه خودمان.او از Levolution نیز سخن گفت،او گفت این ویژگی آنقدر جالب خواهد بود که شما احساس میکنید که دو بازی پشت سر هم،همانند هم نخواهد بود!
از قسمت پریمیوم بتلفیلد 4 نیز صحبتهایی شد،او گفت که این باشگاه عظیم که حدود 4 میلیون عضو در سرتاسر زمین دارد،در بتلفیلد 4 نوع جدیدی از عضویت پریمیوم را به رخ میکشد!
در این باره همین را بدانید که 5 دی ال سی،12 بتل پک که با خرید هرکدام میتوانید از دیگران چند پله جلوتر بیفتید و آپدیتهای همگانی بصورت هفتگی،جزو برنامه دایس خواهد بود.
پس از آن یک مد جدید که قول داده شده بود در قالب یک نقشه جدید به اسم Paracell Storm به نمایش گذاشته شد، مد Obliteration یا خرابکاری!
این حالت بدینگونه است که شما مشابه حالت Capture The Flag باید از پرچم خود دفاع کرده در حالیکه با تنها بمبی که در مکانی ناشناس در نقشه می آید،سعی در خراب کردن پرچم های دشمن بکنید!
درمورد این نقشه،باید گفت که دو تیم آمریکا و چین به نبرد میپردازند و از ویژگی های بارز مبارزات می توان به پویا بودن میدان نبرد تحت حالت آب و هوایی اشاره کرد، و البته در مورد وسایل نقلیه جدید باید به نبرد دریایی این نقشه اشاره کرد که برای اولین بار شما با قایق های جنگی به نبرد با دشمن میپردازید، و امکاناتی همچون TV Missle و غیره را دارا خواهید بود.

Battlefield-4

متن خبری ای که از سوی DICE برای اطلاع رسانه ها ارسال شده،خبر از اطلاعات Battlfield 4 Premium میدهد. نام دی ال سی های دیجیتالی بازی که خریداران نسخه پریمیوم به هرکدوم دو هفته زودتر دسترسی دارند، China Rising , Second Assault , Naval Strike , Dragon’s Teeth و Final Stand می باشد.
همانند نسخه سوم، باشگاه پریمیوم بتلفیلد 4 به شما ویژگی های جدید و خاص و انحصاری ای برای شخصی سازی و باز کردن تفنگ های جدید می دهد.
آقای پاتریک باخ از عضویت 4 میلیون بازیکن در باشگاه پریمیوم بتلفیلد 3 اظهار خرسندی کرد و گفت که با پریمیوم بتلفیلد 4 ما از بازیکنان همانند اشخاص VIP و مهم رفتار میکنیم.
اطلاعات داده شده در زمینه هر دی ال سی :

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 2

Battlefield 4 Second Assault : شامل چهار مپ پرطرفدار نسخه سوم خواهد بود که با قدرت فراست بایت 3 دوباره طراحی شده اند. این دی ال سی ابتدا برای Xbox One عرضه میشود
چهار نقشه این دی ال سی Operation Metro , Operation Firestorm , Caspian Border و Gulf Of Oman می باشد.

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 3

Battlefield 4 China Rising : نبرد های این بازی در کشور چین می باشد و بر سر تصرف نقشه های جالبش.این دی ال سی را همین امروز با خریدن نسخه Deluxe Edition و یا پیش خرید BF4 بصورت رایگان دریافت کنید! این دی ال سی از اواسط آذر قابل دریافت است.
Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 4

Battlefield 4 Naval Strike : تجربه ای جدید از جنگ تماما دریایی هنگامی که نبرد توسط چینی ها به دریاهای عظیم برده میشود.محیط های دریایی در این عنوان فوق العاده هستند و با پویایی عظیم.عرضه در بهار 2014

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 5

Battlefield 4 Dragon’s Teeth : تجربه ای در حمله دوباره آمریکا به شهرهای چینی،گفته شده که این تجربه بیشتر در سبک جنگ شهری خواهد بود(حالت نقشه های Grand Bazzar و Tehtan Highway)
عرضه در تابستان 2014

Battlefield 4 : همه اطلاعات نمایش الکترونیک آرتز در گیمزکام 6

Battlefield 4 Final Stand : پایان جنگ ….در مورد این دی ال سی فقط این گفته شده که فعلا در فاز Confidential یا همون محرمانه هستش!

ویژگی های دیگه بسته پریمیوم:
-دو هفته دسترسی زودتر به هر دی ال سی
-دوازده بسته BattlePack که به زیاد کردن و بالابردن آمار شما کمک شایانی میکند
-هر هفته آیتم های جدید به بازی اضافه خواهد شد
-حالت ویژه برای سرور های پرشده و قرار گرفتن در اولویت ورود به سرورها
-قابلیت انتقال آمار نسخه Xbox 360 و یا PS3 شما به Xbox One و PS4 شما

منتظر ورود به عرصه نبرد در 7 ام آبان باشید…

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هجده =