اخبار بازی

سانسور کلمه DLC در بتا بازی Battlefield 5

سانسور کلمه DLC در بتا بازی Battlefield 5

وی جی مگ: پلیرهای تست بتا بازی Battlefield 5 متوجه شدند فیلتر مکالمه موجود در این بازی باعث سانسور کلمه DLC می‌شود. با این حال شرکت EA اظهار کرده این مسئله غیرعمدی بوده و سازندگان در حال کار روی سیستم فیلتر جدیدی هستند.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال شروع تست بتا عمومی Battlefield 5، پلیرهای نسخه PC متوجه شدند بازی از فیلتر مکالمه‌ای برخوردار است تا مانع از بکار بردن الفاظ نامناسب در بازی شود. امری که معمولا در فضای آنلاین بازی‌ها به وقوع می‌پیوندد. اکنون پلیرها متوجه شدند این سیستم بیش از حد حساس بوده و موارد و عباراتی را سانسور می‌کند که اصلا مشکلی ندارند. در همین راستا کاربری در وبسایت Reddit عکسی را به اشتراک گذاشت که حکایت از سانسور کلمه DLC دارد. فرقی نمی‌کند حتی بخواهید حروف آن را با فاصله یا به طریقی دیگر بکار ببرید. در هر صورت این فیلتر صوتی عبارت ذکر شده را حذف می‌کند.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری عملکرد فیلتر مکالمه EA را غیرمنطقی توصیف کنند. سانسور عبارات و کلمه‌های معمول دیگر نیز گزارش شده است. به دنبال این مسائل شرکت DICE به حواشی به وجود آمده پاسخ داده و اظهار کرد در حال حاضر این سیستم عملکرد صحیحی ندارد. هدف اولیه از این ابزار بدین شرح بود تا پرخاشگری و استفاده از کلمات نامناسب در محیط آنلاین را کاهش دهد. مدیر انجمن EA جف برادوک تاکید کرد بازی هم‌چنان در مراحل توسعه خود قرار داشته و آن‌ها از بازخوردهای صورت گرفته استفاده می‌کنند تا مشکلات بازی اعم از ایرادات مربوط به سیستم فیلتر مکالمه بازی را بهبود دهند. بازی Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 13 =