اخبار بازی

اعلام تغییرات جدید بتا بازی Battlefield 5

اعلام تغییرات جدید بتا بازی Battlefield 5

وی جی مگ: عنوان Battlefield 5 از زمان بتا خصوصی براساس بازخوردهای مخاطبین با تغییرات زیادی همراه شده است. از چگونگی کارکرد وسایل نقلیه در بازی، مینی‌نقشه‌ها و کمک‌های اولیه، شخصی‌سازی اسلحه‌ها همگی از جمله موارد جدید هستند. با این حال در آستانه برگزاری تست بتا عمومی بازی، تغییرات جدید بتا بازی Battlefield 5 اعلام شده است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو DICE لیست جامعی از تغییرات اعمال شده را منتشر کرده و به نکات کلیدی آن در ادامه خبر اشاره می‌شود. تغییرات جدید بتا بازی Battlefield 5 عمدتا به اضافه شدن سلاح‌های مختلف و جدید اختصاص پیدا می‌کند. از جمله اسلحه نیمه اتوماتیک Turner SMLE، سلاح SMG Suomi KP/-31، سلاح اتوماتیک FG-42، اسلحه تک‌تیرانداز Lee-Enfield No.4، کلت کمری Ruby و مواردی دیگر. ریکویل (لگد زدن سلاح هنگام شلیک) اسلحه‌ها با بازنگری اساسی همراه شده و اکنون ریکویل سلاح‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کاهش یافته است. پراکندگی سلاح‌ها دچار تغییراتی شده و موارد متنوع را اکنون آسان‌تر می‌توان پیدا کرد.

برخی از سلاح‌های به خصوص نیز با تغییراتی همراه شده‌اند. برای مثال ریکویل افقی StG 44 به نسبت قبل دستخوش تغییراتی شده است. حداکثر آسیب سلاح Kar98k هم کمی کاهش یافته است. محدوده شلیک P38 Pistol هم کمی افزایش یافته است. تست بتا عمومی بازی Battlefield 5 در چند روز آینده برگزار خواهد شد. ساخته استودیو DICE به دنبال تاخیر یک ماهه خود در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =