اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی بتا بازی Battlefield 5 روی PS4 Pro و Xbox One X

اعلام جزئیات گرافیکی بتا بازی Battlefield 5 روی PS4 Pro و Xbox One X

وی جی مگ: پیش از این به لطف عرضه بتا Battlefield 5 گزینه‌های بصری و گرفیکی نسخه PC بازی منتشر شده بود اما اکنون جزئیات گرافیکی بتا بازی Battlefield 5 روی PS4 Pro و Xbox One X هم اعلام شده است.

به گزارش وی جی مگ، جزئیات گرافیکی بتا بازی Battlefield 5 از طریق بررسی صورت گرفته توسط وبسایت دیجیتال فاندری مشخص شده که بازی را روی دو کنسول بین‌نسلی سونی و مایکروسافت اجرا و بررسی کرده و نتیجه به دست آمده هم بسیار چشمگیر بوده است. لازم به ذکر است بازی روی هر دو کنسول از مقیاس وضوع تصویر داینامیک استفاده می‌کند. نسخه تست بتا Battlefield 5 روی کنسول Xbox One X با رزلوشن 2160p اجرا می‌شود اما از آن جایی که مقیاس آن داینامیک بوده گاهی اوقات تا میزان 1836p الی 1944p هم افت می‌کند. در رابطه با کنسول PS4 Pro هم در حالی که حداکثر رزلوشن مشخص شده برای بازی به میزان 1800p اشاره دارد با این حال وضوع تصویر این نسخه هم در برخی مواقع تا میزان 1296p کاهش می‌یابد.

فریم‌ریت هر دو نسخه Xbox One X و PS4 Pro بین 50 الی 60 اعلام گردیده است. با این حال گزارشات به دست آمده از مشکلات پرفورمنس نسخه تست بتا خبر می‌دهد و براساس آن ظاهرا نسخه Xbox One X بازی تا نرخ فریم 45 و نسخه PS4 Pro تا نرخ فریم 40 کاهش پیدا می‌کند. البته باید توجه کرد همواره بتا شامل مشکلات پرفورمنس بوده و فرصت خوبی را برای استودیو DICE فراهم می‌کند تا مشکلاتی از این قبیل را در بازی نهایی برطرف کند. عنوان Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − هشت =