اخبار بازی

سازنده بازی Battlefield 5 در Call of Duty Black Ops 4‌ بن شد !

سازنده بازی Battlefield 5 در Call of Duty Black Ops 4‌ بن شد !

وی جی مگ: عنوان Call of Duty: Black Ops 4 بازی باکیفیت و خوش‌ساختی بوده که بسیاری در سرتاسر دنیا در حال تجربه و لذت بردن از آن هستند. سازنده بازی Battlefield 5 از استودیو DICE که همواره رقیب سری Call of Duty محسوب می‌شود یکی از همین مخاطبین پرتعداد بوده که تا پیش از بن شدن، مشغول تجربه این اثر بوده است.

به گزارش وی جی مگ، Florian Le Bihan طراح گیم‌پلی و سازنده بازی Battlefield 5 در توییتر خود اظهار کرد که از قسمت آنلاین Call of Duty Black Ops 4‌ بن شده است. این شخص در پست خود ویدئویی را به اشتراک گذاشت تا از انجام هر گونه خطا یا عمل اشتباهی خود را مبرا و بی‌تقصیر نشان دهد که البته با نگاهی به ویدئو منتشر شده نیز می‌توان صحت این ادعا را تایید کرد.

به هر حال باید توجه کرد ممکن است پلیر دیگری فرض کرده باشد که توسعه‌دهنده Battlefield 5 در حال استفاده از تقلب در بخش آنلاین بازی Black Ops 4‌ بوده و گزارش این مورد باعث شده تا سیستم اتوماتیک بازی این شخص را بن کند. آن‌چه مسلم است هیچ گونه سو قصدی از سوی Treyarch و یا Activision برای وقوع این اتفاق در کار نبوده است. در آخر باید اظهار کرد این شخص از حالت بن و مسدود بودن حساب کاربری درآمده و به دنبال به اشتراک گذاشتن توییت و ویدئو مذکور، اکنون به راحتی می‌تواند به بازی خود ادامه دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =