اخبار بازی

انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی و Aim Assist بازی Battlefield 5

گیم‌پلی و Aim Assist بازی Battlefield 5

وی جی مگ: بازی Battlefield V در ماه نوامبر منتشر خواهد و توسعه دهندگان این بازی، بعد از عرضه نسخه بتای Battlefield V در حال بهینه‌سازی آن هستند. توسعه‌دهندگان بازی به سوالات طرفداران این بازی نیز پاسخ‌ داده‌اند و جزئیاتی از گیم‌پلی بازی در این پاسخ‌ها به دست آمده است.

به گزارش وی جی مگ، دروب‌سایت رسمی بازی، استودیو DICE اطلاعاتی در مورد کلاس Assault و قوانین نبرد منتشر کردند. قوانین مبارزه(Combat Role) به کلاسی که شما انتخاب کرده‌اید بستگی دارد و دو ویژگی‌ خاص خواهند داشت. پلیر با یک Combat Role شروع می‌کند و با پیشروی در بازی می‌تواند یک Combat Role دیگر باز کند.

تهیه‌کننده بخش Multiplayer یعنی David Sirland در تویتر خود به تعدادی از سوالات پاسخ داد. اول از همه تائید کرد که aim assist rotation از بازی حذف خواهد شد ولی aim assist slowdown در بازی می‌مامند. Sirland اطلاعاتی در مورد تاثیر آب‌ و هوا در گیم‌پلی بازی فراهم کرد. او اعلام کرد که در مواردی خاص، وضعیت آب و هوا باعث می‌شود تا دیدن سخت‌تر شود ولی چنین آب و هوایی ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

Sirland اشاره کرد که استودیو DICE تعداد زیادی محتوای برای بازی درنظر گرفته است که یک تیم بزرگ برای پشتیبانی از آن تشکیل شده است که بعد از انتشار بازی آن‌ها مشغول به کار می‌شوند. اطلاعت بیشتر در مورد بازی هنگامی منتشر می‌شوند که به عرضه بازی نزدیک‌تر شویم.

بازی Battlefield V در دست توسعه است و در تاریخ 20 نوامبر سال 2018 برای پلفترم‌های PC، PS4 و Xbox one توسط EA منتشرخواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 12 =