اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه نسخه بتا بازی Battlefield 5

اعلام تاریخ عرضه نسخه بتا بازی Battlefield 5

وی جی مگ: در طول برگزاری همایش NVIDIA’s RTX و در فاصله شروع نمایشگاه Gamescom 2018 در شهر کلن آلمان، دو شرکت EA و DICE تاریخ عرضه نسخه بتا بازی Battlefield 5 را اعلام کردند.

به گزارش وی جی مگ، بتای عمومی بازی Battlefield 5 حدود دو هفته دیگر در تاریخ 6 سپتامبر 2018 (15 شهریور 97) برای هر سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس قرار می‌گیرد. البته در صورتی که مایل باشید فرصتی برای دسترسی زودتر به نسخه تست بتا بازی وجود دارد. استودیو DICE اظهار کرده که افرادی که بازی Battlefield 5 را پیش‌خرید کرده باشند اندکی زود در تاریخ 4 سپتامبر در یک حالت خصوصی قابلیت تجربه نسخه تست بتا را به دست می‌آورند. چنان‌چه شما جز مشترکین سرویس Origin Access، EA Access یا Origin Access Premier باشید دسترسی زودتر از موعد به شما هم تعلق خواهد گرفت.

با تایید استودیو DICE نسخه بتا بازی Battlefield 5 شامل دو نقشه و حالت بازی Conquest می‌شود. نقشه اول Rotterdam نامیده می‌شود که در Holland City واقع شده و دیگری Arctic Fjord نام دارد که در نروژ واقع است. Grand Operationها برای نقشه Arctic Fjord در دسترس و قابل استفاده است. چپتر پنج بخشی Tides of War در نسخه بتا وجود داشته و در صورتی که پلیرها آن را کامل کنند هنگام عرضه بازی یک تگ مخصوص دریافت خواهد کرد. عنوان Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر 2018 (27 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 18 =