اخبار بازی

فروش ضعیف بازی Battlefield 5

فروش ضعیف بازی Battlefield 5

وی جی مگ: عنوان اول شخص شوتر Battlefield 5 از زمان معرفی با حاشیه‌های فراوانی همراه شد. عدم وجود برخی از بخش‌های اصلی هنگام انتشار و موکول کردن دردسترس قرار گرفتن این موارد به پس از عرضه بازی از جمله دلایلی بود که تاثیرات منفی روی ساخته DICE گذاشت. دلایلی که اکنون باعث فروش ضعیف بازی Battlefield 5 شده است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود فروش زمان لانچ Battlefield 5 به نسبت Battlefield 1 حدود 60 درصد با کاهش همراه شده. از طرف دیگر با انتشار گزارش NPD مشخص شد بازی در چارت فروش ماهیانه در ماه نوامبر در رتبه سوم جای گرفته است. نتیجه آن شده که بسیاری از خرده‌فروشی‌های بزرگ دنیا در حال حاضر عنوان Battlefield 5 را با 33 الی 50 درصد تخفیف به فروش گذاشته‌اند. فروش ضعیف بازی Battlefield 5 و عمکلرد پایین‌تر از سطح انتظار آن ناخشنوی ناشر بازی یعنی کمپانی EA را به دنبال داشته. این مورد سبب شده تا EA پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای درآمد سال مالی 2019 را کاهش دهد و آن را از 5.55 میلیارد دلار به 5.20 میلیارد دلار تغییر دهد.

اپیزودهای بخش War Story، بخش کوآپ Combined Arms و بخش بتل رویال که با نام Firestorm شناخته می‌شود از جمله بخش‌هایی است که در هنگام انتشار در بازی در دسترس نبوده و برای عرضه بعد از انتشار رسمی بازی برنامه‌ریزی شدند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − چهار =