اخبار بازی

خبری از رای‌گیری انتخاب نقشه در ابتدای عرضه Battlefield 5 نیست

خبری از رای‌گیری انتخاب نقشه در ابتدای عرضه Battlefield 5 نیست

وی جی مگ: جدیدترین توضیحات استودیو DICE نشان از این دارد که خبری از رای‌گیری انتخاب نقشه در ابتدای عرضه Battlefield 5 نیست. یکی از کاربرها در این رابطه از سازندگان بازی در ردیت سوال کرده و طراح مراحل این اثر نیز توضیح داده که در زمان عرضه چنین امکانی برای گیمرها وجود ندارد.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این موضوع حداقل در ابتدای عرضه Battlefield 5، استفاده از نقشه‌های مختلف است. سازندگان بازی اعتقاد دارند که چنین قابلیتی معمولا انتخاب گیمرها را به چند نقشه محدود می‌کند و آنها نمی‌خواهند که در ابتدای عرضه با چنین مسئله‌ای روبرو شوند.

در شرایطی که بازی Battlefield 5 در تاریخ 15 نوامبر برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود اما مخاطبان این اثر می‌توانند از طریق Early Access در تاریخ 9 نوامبر به بازی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این در شرایطی است که بخش بتل رویال ساخته DICE در ماه مارچ 2019 در دسترس قرار می‌گیرد و خبری از آن در ابتدای عرضه Battlefield 5 نیست.

به این نکته نیز باید توجه داشت که بتل رویال Battlefield 5 توسط DICE ساخته نمی‌شود و توسعه آن را استودیو Criterion برعهده دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − دو =