اخبار بازی

بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 توسط DICE ساخته نمی‌شود

بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 توسط DICE ساخته نمی‌شود

وی جی مگ: تاکنون جزئیات زیادی از بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 منتشر نشده و تنها مشخص شده این بخش در هنگام انتشار همراه بازی نخواهد بود. اما اکنون با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد کار توسعه و ساخت این بخش توسط استودیو DICE انجام نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این خبر مستقیما توسط مدیر انجمن استودیو DICE یعنی آقای بن واکر ملقب به F8RGE مورد تایید قرار گرفته است که بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 توسط DICE ساخته نشده و توسعه آن با کمک استودیو دیگری پیش می‌رود. کمک گرفتن برای ساخت بخش‌های مختلف هنگام توسعه یک بازی AAA امری رایج محسوب می‌شود. برای مثال در سال 2016 استودیو id Software هیچ گونه نقشی برای تولید بخش چندنفره بازی DOOM نداشت و این بخش توسط استودیو دیگری ساخته شد. بنابراین جای تعجبی نخواهد دارد که استودیو DICE برای توسعه حالت بتل رویال عنوان شوتر اول شخص نظامی خود از استودیو دیگری کمک بگیرد.

البته باید به این مسئله نیز توجه کرد بتل رویال هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین بخش‌های عناوین مختلف بوده و پایین بودن کیفیت آن می‌تواند موفقیت یک اثر را به صورت کلی نابود کند. از این جهت شاید اقدام سازنده Battlefield 5 کمی عجیب باشد که برای ساخت بخش بتل رویال بازی خود استودیو دیگری را خبر کرده است. تاکنون هیچ اسمی از این استودیو برده نشده اما احتمالا یکی از استودیوهای داخلی شرکت EA این وظیفه را برعهده گرفته باشد. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر 2018 (27 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 9 =