اخبار بازی

ساخت بتل رویال Battlefield 5 توسط سازندگان Burnout

ساخت بتل رویال Battlefield 5 توسط سازندگان Burnout

وی جی مگ: پیش از این مشخص شده بود بخش بتل رویال عنوان شوتر اول شخص DICE تحت عنوان Firestorm نام داشته، از 64 پلیر در نقشه برخوردار می‌شود و توسط استودیو دیگری توسعه پیدا می‌کند. اکنون مشخص شد بخش بتل رویال Battlefield 5 توسط سازندگان Burnout یعنی استودیو Criterion که یکی از زیرمجموعه‌های EA به شمار می‌رود تولید خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، شرکت EA این خبر را در بلاگ خود به صورت رسمی مورد تایید قرار دارد و اظهار کرد استودیو Criterion با همکاری نزدیک با استودیو DICE حالت Firestorm Mode را توسعه می‌دهند. هم‌چنین اعلام شد تمامی ویژگی‌های موجود در بخش چندنفره عناوین Battlefield هم‌چون وسایل نقلیه، محیط تخریب‌پذیر، همکاری و کار گروهی در حالت Firestorm هم حاضر خواهند بود.

البته جای تاسف دارد استودیویی چون Criterion که سری عناوین Burnout را در کارنامه دارد و روزی از سازندگان بزرگ به شمار می‌رفت اکنون تنها به یک استودیو سازنده پشتیبان محدود شده است. با این حال انتظار می‌رود آن‌ها استعداد همیشگی خود را باری دیگر به نمایش بگذارند. عنوان Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =