اخبار بازی

بخش Co op بازی Battlefield 5 از ابتدای عرضه در دسترس نیست

بخش Co op بازی Battlefield 5 از ابتدای عرضه در دسترس نیست

وی جی مگ: در حالی که برای عرضه Battlefield 5 و انتظار و هیجان زیادی وجود دارد با این حال عدم وجود قابلیت‌هایی چون شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و بخش بتل رویال در هنگام عرضه ناامیدکننده به نظر می‌رسد. اگر این موارد برای دلسرد شدن شما از بازی کافی نیست باید به اطلاع‌تان برسانیم بخش Co op بازی Battlefield 5 هم از ابتدای عرضه در دسترس نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، در وبسایت رسمی این اثر اشاره شده که بخش Co op بازی Battlefield 5 که با نام Combined Arms شناخته می‌شود در زمانی پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد. در این حال به راستی باید از سازندگان بازی در استودیو DICE پرسید به چه دلیلی بسیاری از ویژگی‌های اصلی و مهم Battlefield 5 در هنگام انتشار در بازی غایب خواهند بود. در حال حاضر می‌دانیم که پیش‌فروش این اثر اول شخص شوتر چندان رضایت‌بخش نبوده و عدم حضور ویژگی‌های مذکور در هنگام عرضه هیچ گونه کمکی به بازی نمی‌کند. با توجه به وجود بازی‌های بزرگ دیگری که برای انتهای سال میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند به نظر نمی‌رسد پلیرها چندان برای Battlefield 5 مشتاق باشند که برخی از بخش‌های مهم خود را هنگام انتشار در اختیار ندارد.

با این حال با توجه به جزئیات مشخص شده از Combined Arms به نظر می‌رسد این بخش Co op هم برای پلیرهای تازه‌وارد و هم برای افراد قدیمی بسیار مهیج باشد. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر 2018 (27 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =