اخبار بازی

شروع فروش ویژه بازی‌های بزرگ PS4

فروش ویژه بازی‌های بزرگ PS4

وی جی مگ: به تازگی تعدادی از بازی‌های PS4 به طور ویژه و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. اگر طرفدار بازی‌های ترسناک مانند Until Dawn هستید یا به دنبال یک عنوان RPG کلاسیک مانند Divinity هستید باید بگوییم که برای هر سلیقه‌ای، بازی مناسبی وجود دارد.

به گزراش وی جی مگ، در این لیست فقط بازی‌های اصلی وجود ندارند، می‌توانید باندل‌های ویژه بازی‌ها را هم با قیمتی کمتر از قیمت اصلی تهیه کنید. مانند بازی‌های Batman Arkham Knight Premium Edition، the Alien Isolation The Collection، Uncharted Nathan Drake Collection و …  می‌توانید لیست کامل بازی‌ها را در فروشگاه PS4 مشاهده کنید. قبلا از این کار می‌توانید توضیحات کمی در مورد بازی‌های پیشنهادی بخوانید.

بازی The Witcher 3 Wild Hunt

این بازی در سبک RPG و با زاویه سوم شخص است که توسط استودیو CD Projekt Red ساخته شده است. در این بازی نقش Gearlt را خواهید داشت که یک مبارز عالی با توانایی جادو کردن است. این بازی مراحل جانبی زیادی دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها مشغول خود کند چرا که بعضی از این مراحل جانبی، به اندازه مراحل اصلی بازی جذاب هستند. به همه این‌ها دنیای بسیار زیبای بازی با گرافیک بسیار زیبا و موسیقی‌های دلنشین را هم اضافه کنید. باید بگوییم که این عنوان یک شاهکار است. قیمت بازی The Witcher 3 Complete Edition  نیز بسیار مناسب است و با پرداخت 24.99 دلار می‌توانید نسخه کامل بازی را داشته باشید.

بازی Rise of the Tomb Raider

اگر به دنبال یک بازی اکشن ماجراجویی هستید، بدون شک این بازی باید یکی از اولویت‌های شما باشد. در این بازی زیبا می‌توانید به اکتشاف بپردازید و معماهای زیادی را حل کنید. مسیر بازی نیز ساده نخواهد بود. باید با دشمنان خود مبارزه کنید که می‌توانید این کار را به صورت مخفیانه یا پر سرو صدا انجام دهید. در این بازی نقش Lara Croft را خواهید داشت و زاویه دوربین بازی سوم شخص است. بازی Rise of Tomb Raider 20 Year Celebration را می‌توانید با قیمت 20.99 دلار خریداری کنید.

بازی Bioshock the Collection

در این نسخه از بازی، سه قسمت بازی را خواهید داشت که خریدن سه بازی با قیمت پایین بسیار منطقی است مخصوصا اینکه قرار است یکی از بهترین عنوان‌ها را تجربه کنید. حتی اگر قبلا این بازی‌ها را انجام داده باشید، بازی کردن آن‌ها با گرافیک بهتر می‌تواند لذت بخش باشد. این بازی در سبک اکشن تیراندازی اول شخص است و اگر می‌خواهید آخرین ماه تابستان را به خوبی سر کنید بهتر است که این مجموعه زیبا را از دست ندهید.

بازی‌های بیشتری در لیست وجود دارد که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید مانند بازی‌های Attack on Titan، Psycho-Pass Mandatory Happiness و BlazeBlue Central Fiction. هم‌چنین عناوین معروف تیر‌اندازی اولش شخص مانند Call of Duty و Battlefield نیز موجود هستند. همانطور که می‌بینید برای هرسلیقه‌ای بازی‌های فوق‌العاده وجود دارد، پس وقت را تلف نکنید و بازی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =