اخبار بازی

شروع Pre-load بازی Battlefield 5 روی Xbox One

شروع Pre-load بازی Battlefield 5 روی Xbox One

وی جی مگ: امروز استودیو DICE اعلام کرد قابلیت Pre-load بازی Battlefield 5 روی Xbox One آغاز شده است. هم‌چنین این توسعه‌دهنده از گلد شدن عنوان در دست ساخت خود خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، به منظور به اتمام رسیدن فرآیند تولید بازی مدیر عمومی استودیو DICE یعنی آقای اسکار گابریلسون اعلام کرد تمامی افرادی که در هنگام عرضه بازی در ماه نوامبر برای اولین بار در آن لاگین کنند از یک کلاه جنگی Oscar Mike برخوردار خواهند شد. همان‌طور که گفته شد سازندگان این اثر شوتر اعلام کردند قابلیت Pre-load بازی Battlefield 5 روی Xbox One شروع شده و کسانی که پیش از این نسخه دیجیتالی بازی را برای کنسول مایکروسافت پیش‌خرید کرده بودند می‌تواند به دانلود بازی خود بپردازند. حجم نیز نسخه نیز 31.89 GB اعلام شده است.

قابلیت Pre-load برای نسخه PC بازی Battlefield 5 نیز از روز 7 نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر هیچ گونه جزئیاتی در خصوص زمان شروع Pre-load نسخه PS4 بازی به اشتراک گذاشته نشده اما انتظار می‌رود زمان آن با زمان شروع قابلیت ذکر شده روی PC نزدیک باشد. با این حال باید منتظر بیانیه رسمی EA و DICE در این زمینه ماند. عنوان Battlefield 5 پس از آن که با یک بار تاخیر همراه شد قرار است در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − سه =