اخبار بازی

بازی Bayonetta 3 زودتر از چیزی که انتظارش را دارید منتشر می‌شود

بازی Bayonetta 3 زودتر از چیزی که انتظارش را دارید منتشر می‌شود

وی جی مگ: از زمان معرفی بازی Bayonetta 3 در رویداد TGA 2017 هیچ گونه نمایش و اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. در حالی که دو شرکت PlatinumGames و نینتندو اخیرا نیز تاکید کردند ساخت بازی به خوبی جلو می‌رود اما بسیاری تصور می‌کنند این اثر در آینده‌ای نزدیک هم‌چون در سال 2019 منتشر نمی‌شود. با این حال گفته‌های جدید یکی از مسئولین نینتندو بیان می‌دارد Bayonetta 3 زودتر از چیزی که همه انتظارش را دارند عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بیل ترینن مسئول ارشد بازاریابی بخش آمریکای نینتندو در پادکست رسمی Nintendo Power پیرامون همکاری نینتندو با استودیو PlatinumGames صحبت کرد و علاوه‌بر بازی جدید این استودیو برای Switch یعنی Astral Chain، توضیحاتی نیز در خصوص Bayonetta 3 ارائه کرد. «من معتقد هستم که این همکاری میان دو شرکت بسیار عالی است. شخصا به عنوان جدید در دست ساخت آن‌ها یعنی Astral Chain نگاه می‌کنم و متوجه می‌شوم تاکنون چندان چنین بازی اکشن مهیجی روی کنسول Nintendo Switch عرضه نشده است. با همکاری صورت گرفته می‌توانیم چنین تجربیاتی را روی Switch فراهم کنیم.»

«وجود Astral Chain به همراه Bayonetta 3 که هم‌چنان در حال ساخت قرار دارد سبب می‌شود تعداد و تنوع عناوینی که روی Switch عرضه می‌شوند بیشتر شود. هم‌چنین باید توضیح عنوان دیگری که در صحبت‌هایم به آن اشاره کردم یعنی Bayonetta 3 زودتر از چیزی که انتظارش را دارید منتشر می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + پنج =