اخبار بازی

ساخت بازی Bayonetta 3 به خوبی دنبال می‌شود

ساخت بازی Bayonetta 3 به خوبی دنبال می‌شود

وی جی مگ: ساخت بازی Bayonetta 3 به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در سال گذشته و در جریان رویداد The Game Awards مورد تایید قرار گرفت. از آن زمان تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی از این بازی به اشتراک گذاشته نشده است. البته این مورد برای سایر عناوین نینتندو هم‌چون Metroid Prime 4 نیز اتفاق افتاده با این حال سکوت اختیار شده توسط سازندگان باعث نگرانی طرفداران Bayonetta شده است.

به گزارش وی جی مگ، بنابر به صحبت‌های اخیر اعضای استودیو PlatinumGames هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد. هیدکی کامیا و اتسوشی اینابا درباره وضعیت ساخت بازی Bayonetta 3 به‌روزرسانی ارائه کردند و توضح دادند تولید این اثر به خوبی دنبال می‌شود. «فرآیند توسعه بازی Bayonetta 3 به خوبی دنبال شده و پیش می‎‌رود. از مواردی که در حال انجام شدن روی این بازی هستند بسیار هیجان‌زده هستیم.»

این موارد تمامی توضیحات و اطلاعاتی بود که تیم سازنده در خصوص بازی به اشتراک گذاشتند و هیچ‌گونه ویدئو یا حتی اسکرین‌شات جدیدی از سومین قسمت بازی Bayonetta منتشر نشد. انتظار می‌رود در مراسم The Game Awards 2018 یا در Nintendo Direct بعدی شاهد انتشار جزئیات جدیدی از این عنوان باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + دوازده =