اخبار بازی

کارگردان Bayonetta 2 از استودیو PlatinumGames جدا شد

کارگردان Bayonetta 2 از استودیو PlatinumGames جدا شد

وی جی مگ: یوسوکه هاشیموتو کارگردان Bayonetta 2 پس از یک دهه فعالیت در استودیو PlatinumGames و ایفای نقش در بسیاری از پروژه‌های موفق این کمپانی اعلام کرد که زمان حضور و فعالیتش در این مجموعه به اتمام رسیده و به زود‌ی از PlatinumGames جدا خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، تهیه‌کننده مجموعه بازی Bayonetta با انتشار بیانیه‌ای در توییتر اظهار کرد که پس از 13 سال کار در PlatinumGames با به اتمام رسیدن ماه ژانویه از این استودیو جدا خواهد شد. در این بیانیه کارگردان Bayonetta 2 ضمن اشاره به این نکته که توییت جدید او نسبت به موارد قبلی کمی شخصی‌تر خواهد بود از تمامی افرادی که با ایشان کار کردند، حمایتش کردند و بازی‌های این شخص را تجربه کردند تشکر و قدردانی کرد. هاشیموتو ابراز امیدواری کرد که بتواند تجربه به دست آورده از کار و فعالیت در استودیو PlatinumGames را در ادامه مسیر کار خود به کار بگیرد.

در حال حاضر مشخص نیست هاشیموتو قصد دارد پس از جدایی از استودیو مذکور به چه کاری مشغول شود. یوسوکه هاشیموتو وظیفه تهیه‌کنندگی نسخه اول Bayonetta و پس از آن کارگردانی نسخه دوم را برعهده داشت. تاکنون مشخص نشده بود که آیا ایشان وظیفه‌ای در ساخت بازی Bayonetta 3 داشته است یا خیر. اثری که هم‌چنان به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 14 =