اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Beat Saber برای PS VR مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Beat Saber برای PS VR مشخص شد

وی جی مگ: استودیو Beat Games سرانجام تاریخ عرضه بازی Beat Saber برای PS VR را مشخص کرد. این عنوان ریتمیک در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته شده است. نسخه PS VR بازی Beat Saber شامل محتویات انحصاری خواهد بود. پنج ترک اختصاصی جدید به همراه موارد قبلی در این نسخه وجود خواهند داشت. یک کمپین چالش‌برانگیز تنها برای نسخه PS VR توسعه پیدا کرده که به پلیرها اجازه می‌دهد مهارت‌های خود را افزایش دهند. لیدربرد جهانی اضافه شده نیز اجازه می‌دهد هر گیمر مهارت خود با افراد دیگر مقایسه کند. موارد جدید زیادی نیز برای آنلاک کردن وجود خواهد داشت.

به‌علاوه در بازی Beat Saber برای PS VR یک بخش تمرینی نیز وجود داشته که پلیر می‌تواند بازی را آرام کرده یا در بخش مشخصی از یک آهنگ به تجربه بازی بپردازد. Beat Saber هم‌چنین از یک بخش پارتی برخوردار بوده که هر شخصی می‌تواند به آن ملحق شده و به تجربه بازی مشغول شود. دو حالت One Saber و A No Arrow هم از دیگر بخش‌های بازی به شمار می‌روند.

توسعه‌دهنده بازی یعنی Beat Games از عرضه بسته الحاقی برای بازی نیز خبر داد. مدتی پس از انتشار این نسخه، بسته گسترش‌دهنده‌ای محتوی ده آهنگ جدید به Beat Saber اضافه می‌شود. قیمت این بسته و لیست ترک‌ها در حال حاضر مشخص نبوده اما سازندگان بازی وعده ژانرهای جدید از موزیک و هنرمندان مختلف را دادند. Beat Saber هم‌اکنون با قیمت 20 دلار روی Steam در دسترس است در حالی که قیمت نسخه PS VR آن اعلام نشده است. با این حال نباید تفاوتی چندانی میان قیمت این دو نسخه وجود داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 2 =