اخبار بازی

به‌زودی تاریخ عرضه بازی Below مشخص می‌شود

به‌زودی تاریخ عرضه بازی Below مشخص می‌شود

وی جی مگ: عنوان Below اولین بار همزمان با رونمایی از کنسول Xbox One معرفی شد اما این بازی با تاخیرهای مکرر مواجه شد و انتشار آن تاکنون صورت نگرفته است. با این حال براساس شواهد جدید به نظر می‌رسد تیم سازنده در پروسه تولید بازی به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کرده و بنابراین به‌زودی تاریخ عرضه بازی Below مشخص می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، ساخته استودیو Capybara Games به تازگی در سازمان رده‌بندی سنی استرالیا بررسی شده و درجه M یا Mature (بزرگسال) به آن تعلق گرفته است. استفاده از خشونت دلیل آن عنوان شده است. همان‌طور که در ابتدا نیز ذکر شد معمولا هنگامی که پروسه ساخت بازی‌ها به خوبی جلو می‌روند و به انتهای مراحل توسعه خود می‌رسند از سوی نهادهای مختلف رده‌بندی سنی می‌شود. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت به‌زودی تاریخ عرضه بازی Below مشخص شود.

عنوان Below یک بازی Roguelike بوده که به صورت Top-Down دنبال می‌شود و تمرکز ویژه‌ای نیز روی جستجو در شبکه‌ای از مکان‌های زیرزمینی به منظور یافتن تجهیزات قدرتمند‌تر و هم‌چنین مبارزات و درگیری‌های تن به تن دارد. با این حال هنگامی که در بازی بمیرید مرگ شما دائمی بوده و باید مرحله را از نو شروع کنید. هر چه بیشتر به تجربه بازی بپردازید به میزان بیشتری در خصوص آن یاد خواهید گرفت و تجربه آن لذت‌بخش‌تر خواهد شد. عنوانی که قرار است برای برای دو پلتفرم PC و Xbox One منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =