اخبار بازی

صحبت‌های Bethesda درباره بازی جدید سازندگان Wolfenstein

مدت زیادی است که شایعه ساخت ادامه مجموعه بازی‌های Wolfenstein توسط استودیو بازیسازی MachineGames وجود دارد اما به تازگی پیت هاینز مدیر بخش بازاریابی Bethesda درباره آن صحبت کرده است.

هاینز حتی در جریان صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که ساخته جدید MachineGames قابل بازی است و او نیز چند دقیقه‌ای این بازی «جذاب» را تجربه کرده. هاینز در ادامه توضیح داده که «استودیو MachineGames به سختی مشغول ساخت بازی جدید است و به قدری جذاب است که نمی‌توانیم برای معرفی آن صبر کنیم.»

در ادامه این سوال مطرح شده که آیا بازی در E3‌ سال 2017 به نمایش در می‌آید که هاینز پاسخی به آن نداده. مدتی پیش تصویری از نسخه در حال ساخت بازی بعدی MachineGames منتشر شد که شایعات بسیاری را درباره قسمت بعدی Wolfenstein به وجود آورد. اطلاعاتی که در میان آنها می‌توان نام The New Colossus را مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست که The New Colossus زیرعنوان قسمت بعدی Wolfenstein است یا به بازی کاملا جدید ارتباط دارد اما بسیاری آن را به مجسمه آزادی و البته شخصیت اصلی این مجموعه بازی یعنی BJ Blazkowicz ربط می‌دهند. MachineGames یکی از استودیوهای زیرمجموعه Bethesda است و در اولین تجربه ساخت بازی، The New Order را به عنوان قسمت جدید Wolfenstein توسعه داد که به خوبی مورد توجه گیمرها قرار گرفت.

بسته قابل دانلودی نیز برای این بازی تحت عنوان The Old Blood در سال 2015 منتشر شد. با توجه به پایان‌بندی بازی اصلی می‌توان انتظار داشت که نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Wolfenstein در حال حاضر توسط استودیو MachineGames توسعه پیدا می‌کند.  مدتی پیش صداگذار شخصیت اصلی بازی هم اطلاعاتی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد قسمت دوم این مجموعه در سال 2017 منتشر می‌شود.

 

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 18 =