اخبار بازی

فعلا خبری از Cross Play برای بازی Fallout 76 نیست

فعلا خبری از Cross Play برای بازی Fallout 76 نیست

وی جی مگ: سرانجام پس از مدت‌ها حواشی و فشار ناشران و بازیسازان مختلف امروز شرکت سونی از اضافه شدن قابلیت Cross Play به صورت بتا برای نسخه PS4 بازی Fortnite خبر داد. به دنبال همین موضوع بسیاری مشتاق شدند تا بتوانند در آینده دیگر چه عناوینی از این قابلیت روی کنسول نسل هشتمی سونی پشتیبانی خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد فعلا خبری از Cross Play برای بازی Fallout 76 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، در ماه ژوئن بود که تاد هاوارد از شرکت Bethesda اظهار کرده بود در رابطه با افزودن و پشتیبانی از Cross Play برای بازی Fallout 76 شرکت سونی به اندازه کافی همکاری نکرده و مفید واقع نمی‌شود و به همین دلیل نمی‌توان کاری در این رابطه انجام داد. با این حال به نظر می‌رسد هم‌اکنون سونی دیگر مشکلی برای این موضوع نداشته اما چرا هم‌چنان اثر آنلاین Survival نام‌برده از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. پیت هاینز مدیر روابط عمومی Bethesda در توییتر خود توضیح داد «دوستان باید بگویم که من تاکنون با سازندگان و پروسه تولید بازی‌های فراوانی درگیر بودم و می‌دانم که بازی میان‌پلتفرمی تا چه اندازه اهمیت دارد. بازی Fallout 76 به هزاران دلیل از قابلیت Cross Play پشتیبانی نمی‌کند و در حال حاضر نیز نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هم‌اکنون تمامی تمرکز ما به انتشار نسخه تست بتا و پس از آن نسخه نهایی بازی برای لانچ است.»

با این حال این موضوع باعث نمی‌شود که عنوان Fallout 76 هیچ‌گاه از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی پشتیبانی نکند. باید توجه کرد این اثر اولین بازی از مجموعه Fallout بوده که در ساختار آنلاین دنبال می‌شود و تیم سازنده در درجه اول تمرکز خود را به ارائه یک تجربه چندنفره پایدار و سرورهای مناسب معطوف کرده است. عنوان Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 6 =