اخبار بازی

استودیو Bethesda اینبار در نقش آقای ناظم !

استودیو Bethesda اینبار در نقش آقای ناظم !

وی جی مگ: وضعیت برای بازی Fallout 76 هر روز بدتر می‌شود و اینبار شاهد شکل‌گیری حاشیه جدیدی هستیم که تا حدودی نشان دهنده مدیریت عجیب و غریب استودیو Bethesda است. حاشیه‌ای که البته ارتباط مستقیمی با استفاده از نرم‌افزار Cheat در Fallout 76 دارد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از استریمرهای یوتیوب به تازگی متوجه شده که استودیو Bethesda در حال مسدود کردن دسترسی کاربرهایی است که در زمان تجربه بازی Fallout 76 از نرم‌افزارهای ثانویه استفاده کرده‌اند. نرم‌افزارهایی که معمولا با عنوان ابزار تقلب و چیت شناخته می‌شوند.

نکته جالب اما زمانی خود را نشان می‌دهد که ابتدا استودیو Bethesda ایمیلی را برای این دست افراد ارسال کرده و به آنها خبر داده که از این پس به بازی مورد نظر دسترسی نخواهند داشت. این در حالی است که در ایمیل دوم به این مسئله اشاره شده که اگر فرد متقلب مقاله‌ای درباره این موضوع که «چرا استفاده از برنامه‌های تقلب در بازی کار درستی نیست» بنویسد، امکان ایجاد دوباره دسترسی به بازی Fallout 76 وجود دارد.

هرچند هیچ‌کس موافق حضور افراد متقلب به خصوص در بازی‌های آنلاین نیست اما مطمئنا رویکرد جدید استودیو Bethesda در صنعت بازی بی‌سابقه است و حالا می‌توان این بازیساز را در نقش آقای ناظم بازی‌های ویدئویی دید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =