اخبار بازی

فشار Bethesda به Sony برای اجرای Cross Play

فشار Bethesda به Sony برای اجرای Cross Play

وی جی مگ: هر زمان که صحبت از بازی میان‌پلتفرمی یا Cross Play برای آثار مختلف چندنفره آنلاین مانند Rocket League یا Fortnite می‌شود شرکت Sony سکوت اختیار کرده و اجازه آن را برای پلتفرم خود صادر نمی‌کند. البته شاید سرانجام فشار Bethesda به Sony توسط صحبت‌های اخیر مدیر این شرکت تغییری ایجاد کند.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت در خصوص بازی بزرگ کارتی خود یعنی The Elder Scrolls Legends و یک پورت مخصوص آن که اشاره به پلتفرم Sony دارد توضیحاتی ارائه کرده است. پیت هاینز در صحبت با Game Informer به طور واضح گفت که بازی The Elder Scrolls Legends اثری است که برای پشتیبانی از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی ساخته شده است اما سونی در این زمنیه همکاری لازم را به عمل نمی‌آورد. «Legends یک بازی استراتژی کارتی است که شامل هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره می‌شود. به نوعی طراحی شده که تجربه بازی و پیشرفت در آن به صورت میان‌‌پلتفرمی دنبال می‌شود. قصد ما برای ساخت و عرضه این بازی به همین شکل بود. The Elder Scrolls Legends باید روی هر سیستمی در دسترس باشد. نمی‌توانیم بپذیریم که بازی روی تمامی پلتفرم‌ها قابلیت‌ مورد بحث را داشته باشد و تنها یک پلتفرم این اجازه را ندهد.»

«ما نمی‌تونیم درباره یک نسخه بازی Legends صحبت کنیم. وقتی شما پیشرفت‌های خود را روی تمامی پلتفرم‌ها می‌توانید ادامه دهید اما یک مکان از آن جلوگیری می‌کند این کاملا برخلاف آن چیزی است که برای بازی خود در نظر داشتیم.»

فشار Bethesda به Sony به صورت کامل واضح است. چندی پیش استریمر معروف بازی Fortnite یعنی Tyler “Ninja” Blevins هم در این خصوص اظهار کرده بود که طمع شرکت Sony مانع از اجازه بازی میان‌پلتفرمی روی کسنول خود می‌شود. باید دید آیا سرانجام Sony حاضر می‌شود از موضع خود عقب‌نشینی کند یا این قضیه به شکل دیگری دنبال خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 9 =