اخبار بازی

کمپانی Bethesda برنامه‌ای برای ترک Steam ندارد

کمپانی Bethesda برنامه‌ای برای ترک Steam ندارد

وی جی مگ: چند روز پیش خبری منتشر که فهمیدیم کمپانی Bethesda برنامه‌ای برای عرضه بازی Fallout76 از طریق استیم ندارد و قرار است از طریق لانچر Bethesda.net به فروش برسد. آیا Bethesda می‌خواهد همه عناوین خود را از Steam خارج کند؟

به گزارش وجی مگ، در طی رویداد QuakeCon یکی از افراد وب‌سایت IGN موفق شد تا با Pete Hines از شرکت Bethesda صحبت کند و در مورد آیند این شرکت با Steam سوال کرد. Hines در پاسخ خود به صراحت گفت که آن‌‌ها Steam را ترک نخواهند کرد.

او توضیح داد که همه بازی‌های شرکت Bethesda از Steam خارج نمی‌شوند و این چیزی نیست که ما گفتیم بلکه گفتیم که این بازی به طور انحصاری از طریق Bethesda.net عرضه می‌شود. البته این امکان وجود دارد که این بازی آزمایشی برای ترک Steam باشد و اگر این کار عملکرد خوبی داشت، بازی آینده آن‌ها یعنی Doom Eternal نیز به همین روش عرضه شود.

Hines در ادامه صحبت‌هایش گفت که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم و این کار مخصوص بازی Fallout 76 است که به صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود و بازی Doom Eternal نیز امکان دارد به همین روش عرضه شود ولی هنوز تصمیمی در مورد این بازی نگرفته‌ایم. در مورد عرضه بازی از طریق Steam از او سوال شد و در جواب گفت که این کار اماکن‌پذیر است ولی صادقانه بگوییم، نمی‌توانم این را تضمین کنم.

نظر او در مورد عرضه بازی از طریق Bethesda.net این است که با این روش می‌توان بهترین سرویس را ارائه داد تا پلیر‌ها تجربه بسیار خوبی را داشته باشند و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌ها راحت‌ترین روش ارتباطی است.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 سپتامبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد و اگر بازی را پیش‌خرید کرده باشید می‌توانید نسخه بتای بازی را نیز دریافت کنید که تجربه‌های نسخه‌ بتا به نسخه اصلی قابل انتقال است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =