اخبار بازی

کمپانی ZeniMax روی بازی با نام Deathloop کار می‌کند

کمپانی ZeniMax روی بازی با نام Deathloop کار می‌کند

وی جی مگ: شرکت ZeniMax که به عنوان کمپانی مادر Bethesda شناخته می‌شود به تازگی نشان تجاری با نام Deathloop ثبت کرده است که احتمالا بیان می‌دارد بازی با این عنوان در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، این نشان تحاری در اداره ثبت و اختراع ایالت متحده آمریکا در تاریخ 26 دسامبر 2018 ثبت شده و از توضیحات آن می‌توان برداشت کرد که Deathloop یک بازی موبایلی باشد. هیچ اطلاعات دیگری در حال حاضر از این نشان در دسترس قرار نگرفته است. باید توجه کرد توضیحات موجود در درخواست‌های صورت گرفته برای ثبت یک نشان تجاری همیشه مورد مناسبی برای پیش‌بینی آن محصول به شمار نمی‌روند با این حال باعث می‌شوند تنها احتمالات موجود حدس زده شده و به نوعی در نظر گرفته شود. لازم به یادآوری است که شرکت ZeniMax نشان تجاری Starfield را در سال 2013 ثبت کرد اما در سال 2018 بود که برای اولین بار از آن رونمایی شد.

شرکت Bethesda با ساخت اولین بازی موبایلی خود یعنی Fallout Shelter به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کرد و بعید نیست که این شرکت و کمپانی مادر آن تمایل بیشتری برای ساخت عناوین موبایلی داشته باشند. هم‌چنین در سال 2015 بود که Bethesda یک استودیو جدید اختصاصی برای مشارگت در ساخت بازی‌های موبایلی را در Montreal باز کرده بود. شرکت Bethesda هیچ گونه اظهارنظری با نشان تجاری ثبت شده با نام Deathloop نکرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − چهارده =