اخبار بازی GamesCom 2018

رضایت Bethesda از عملکرد بازی‌هایش روی Nintendo Switch

رضایت Bethesda از عملکرد بازی‌هایش

وی جی مگ: بازی‌های زیادی برای کنسول Nintendo Switch منتشر شده ولی بعضی از ناشران بازی‌های بزرگ رضایت نداده‌اند تا بازی‌هایشان برای این کنسول منتشر شود. البته شرکت Bethesda نسبت به دیگر شرکت‌ها متفاوت عمل کرده است و بازی‌هایی مانند Doom و Wolfenstein 2 را برای این کنسول منتشر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، Pete Hines با وب‌سایت IGN در مورد موفقیت بازی‌های خود روی کنسول Switch صحبت کرده است البته در مورد عناوین آینده Bethesda برای این کنسول چیزی نگفته است. «تمام بازی‌هایی که ما برای کنسول Switch ساختیم بسیار مشهور بودند. به نظر من، مردم از این بازی‌ها راضی بوند و ما می‌خواهیم که بازی‌های مناسبی برای این کنسول عرضه کنیم تا دارندگان آن تجربه خوبی داشته باشند.» Hines این گفتگو را در نمایشگاه Gamescom 2018 با IGN داشت.

صحبت‌های در مورد بازی Fallout برای کنسول Switch وجود داشت و از آنجایی که Bethesda از این کنسول حمایت می‌کند، انتظار می‌رود که این بازی برای Switch منتشر شود، البته خبر رسمی در این مورد وجود ندارد. بازی دیگری که مورد بحث قرار گرفته است، Rage 2 است که انتشار آن به دلیل استفاده از موتور گرافیکی متفاوت و قوی نامشخص است. فعلا بازی Doom Eternal برای Nintendo Switch تائید شده که خبر بسیار خوبی برای دارندگان این کنسول است. به نظر می‌رسد که شرکت Bethesda کارهای زیادی با کنسول Switch دارد که در آینده شاهد آن‌ها خواهیم بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =