اخبار بازی

امکان ساخت بازی Dishonored 3 وجود دارد

امکان ساخت بازی Dishonored 3 وجود دارد

وی جی مگ: در حال حاضر شرکت Bethesda بازی‌های در حال ساخت فراوانی دارد و همین مسئله باعث می‌شود که مایل باشیم بدانیم آیا در آینده ادامه عناوینی هم‌چون Wolfenstein و Dishonored هم ساخته و عرضه می‌شوند. علاوه بر تایید Wolfenstein 3 مشخص شد امکان ساخت بازی Dishonored 3 هم وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر روابط عمومی و بازاریابی شرکت Bethesda آقای پیت هاینز در گفتگویی با وبسایت Metro در خصوص امکان ساخت بازی Dishonored 3 صحبت کرد. در حالی که پیش از این اعلام شده بود استودیو Arkane قصد دارد برای مدتی به فرنچایز Dishonored استراحت بدهد هاینز توصیح داد که سازنده این اثر روی پروژه‌های مختلف و متنوعی در حال کار بوده و مسلما ما در آینده شاهد عرضه نسخه‌های بیشتری از Dishonored خواهیم بود.

«ببینید استودیو Arkane به دو شعبه مجزا تقسیم می‌شود و آن‌ها روی پروه‌های مختلفی مشغول به کار هستند. وضعیت Arkane تفاوت چندانی با وضعیت شخص تاد هاوارد ندارد که مدتی قبل اظهار کرد در حال کار روی یک بازی جدید از Fallout بوده و پیش از ان که بخواهد به ساخت TES6 مشغول شود قرار است بازی جدیدی تحت عنوان Starfield به همراه تیم خود توسعه دهد. هرگر گفته نشد که قرار نیست دیگر عنوان هم‌چون Dishonored ساخته شود. با این حال پروژه‌های دیگری هستند که باید در اولویت قرار بگیرند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 2 =