اخبار بازی

زمان نمایش گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 مشخص شد

زمان نمایش گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 مشخص شد

وی جی مگ: زمان زیادی از معرفی یکی از موردانتظارترین بازی‌های Ubisoft گذشته اما این کمپانی هنوز نمایش درستی از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 را صورت نداده و همین موضوع ناامیدی طرفداران این مجموعه را برای مدتی طولانی به همراه داشته.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند نمایشی کامل از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 را در E3 2018 شاهد باشیم اما این اتفاق رخ نداد و نهایتا گیلمو برونه تهیه کننده ارشد این اثر اعلام کرده که در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) شاهد نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 خواهیم بود.

خوشبختانه تاریخ اعلام شده بعد از برگزاری مراسم The Game Awards 2018 هست و از این روز می‌توان انتظار داشت که نمایش بازی تنها به یک ویدئو کوتاه خلاصه نشود. سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 قصد دارند در تاریخ اعلام شده اطلاعات بیشتری را هم از دنیا و جزئیات دیگر گیم‌پلی این اثر با گیمرها به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که بازی Beyond Good and Evil 2 برای چه پلتفرم و در چه بازه زمانی منتشر می‌شود اما اعلام شده که تست بتا آن در سال 2019 شروع خواهد شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 17 =