اخبار بازی

تمسخر وضعیت گرافیکی Spider-Man از سوی سازندگان Anthem

تمسخر وضعیت گرافیکی Spider-Man از سوی سازندگان Anthem

وی جی مگ: استودیو Bioware با شرکت در رویداد PAX West اولین جزئیات از بخش داستانی بازی Anthem را به اشتراگ گذاشت. با این حال تمسخر وضعیت گرافیکی Spider-Man بازی انحصاری کنسول PS4 که قرار است مدتی دیگر عرضه شود از دیگر موارد اشاره شده توسط سازندگان Anthem بود.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که استودیو Insomniac Games هر گونه کاهش گرافیکی را در خصوص Spider-Man تکذیب می‌کند این موضوع هم باعث نشد تا مایک گمبل تهیه‌کننده استودیو Bioware اشاره‌ای تمسخرآمیز به عنوان انحصاری سونی نداشته باشد. در جریان نمایش جدید بازی Anthem در رویداد PAX West در یک سکانس ویژه، گودالی گل‌آلود روی زمین مشاهده می‌شود. در همین لحظه گمبل با خنده می‌گوید «این یک گودال است.» تمسخر وضعیت گرافیکی Spider-Man توسط گمبل بدین شرح ادامه پیدا می‌کند که «پیش از این که بخواهیم از این صحنه عبور کنیم 98 درصد احتمال دارد تا این گودال از صحنه حذف شود.»

این اظهار نظر اشاره مستقیم به نمایش‌ اخیر Spider-Man و جنجال‌های پیرامون آن داشته که در آن در یک سکانس به خصوص، جزئیات مربوط به یک گودال گل‌آلود روی زمین به نسبت‌های نمایش‌های پیشین بازی با کاهش گرافیکی اساسی همراه شده است. با این حال Insomniac Games و مدیر انجمن این شرکت، پیش از این به موضوعات پاسخ داده و کاهش گرافیکی را رد کرده‌اند. در هر صورت بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 97) به صورت انحصاری برای PS4 و Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + شانزده =