اخبار بازی

قسمت جدید Mass Effect بعد از Anthem ساخته می‌شود

قسمت جدید Mass Effect بعد از Anthem ساخته می‌شود

وی جی مگ: در حالی که Mass Effect: Andromeda یک شکست مطلق برای Bioware و این مجموعه به شمار می‌رفت اما پس از آن اعضای تیم سازنده به دفعات تکرار کردند کار آن‌ها با این مجموعه تمام نشده و ساخت قسمت جدید Mass Effect بعد از Anthem در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اکنون در پست جدید بلاگ رسمی استودیو Bioware آقای کیسی هادسون مدیر عمومی این کمپانی در خصوص ادامه Mass Effect توضیحاتی بدین شکل ارائه کرد. «به همان میزان که مشغول کار روی Anthem هستیم، کارهای بیشتری در استودیو وجود دارد. چند هفته قبل در روز 7 نوامبر مصادف با N7 Day بود. روزی که افراد در سرتاسر دنیا تجربیات خود را با سری بازی Mass Effect به اشتراک می‌گذارند. این روز یکی از موارد مورد علاقه من در سال است و بسیار الهام‌بخش است که بدانید طرفداران زیادی وجود دارند که از اثری که شما تولید کردید لذت می‌برند و امیدوارند تا ما قسمت‌های جدیدی از آن‌ها را بسازیم.»

«ما یکی از موارد مرتبط به این سری یعنی عرضه به‌روزرسانی Mass Effect: Andromeda برای پشتبیانی از 4K روی Xbox One را اعلام کردیم. با این حال ویدئو مربوط به روز N7 Day تنها یکی از برنامه‌های کوچکی است که برای Mass Effect در نظر گرفته‌ایم.» مسلم است توسعه و ساخت قسمت جدید Mass Effect بعد از Anthem در برنامه Bioware قرار می‌گیرد. با توجه به این که دیگر صحبت‌های هادسون به معرفی قسمت جدید Dragon Age در ماه آینده اشاره می‌کنند باید دید Bioware برای آینده خود چه برنامه‌هایی دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هشت =