اخبار بازی

احتمالا قسمت جدید Dragon Age در The Game Awards معرفی می‌شود

احتمالا قسمت جدید Dragon Age در The Game Awards معرفی می‌شود

وی جی مگ: در حالی که استودیو Bioware برای عرضه بازی Anthem در ابتدای سال 2019 آماده می‌شود اما این بدین معنی نیست که این تیم دیگر عناوین کلاسیک خود را فراموش کرده است. برهمین اساس شاید قسمت جدید Dragon Age در The Game Awards که در ماه بعد برگزار می‌شود معرفی شود.

به گزارش وی جی مگ، کیسی هادسون مدیر استودیو Bioware با انتشار پستی در وبسایت این استودیو برای ارائه به‌روزرسانی در خصوص وضعیت ساخت Anthem اظهار کرد آن‌ها هم‌چنان روی فرنچایزهای دیگرشان نظیر Mass Effect، Dragon Age و Star Wars: The Old Republic تمرکز کرده‌اند. هادسون به طور ویژه راجع به Dragon Age گفت که زودتر از آن‌چه که تصور دارید اخباری در رابطه با این فرنچایز خواهید شنید. «چنان‌چه این بلاگ و یا حساب رسمی من و مارک داراه را در توییتر دنبال می‌کنید می‌دانید که روی یک پروژه مخفی از Dragon Age در حال کار هستیم. Dragon Age مجموعه بسیار مهم و ارزشمندی برای استودیو محسوب می‌شود و ما برای ادامه میراث آن هیجان داریم. ماه آینده منتظر اخباری در رابطه با آن باشید. البته نمی‌گویم در چه مکانی باید به دنبال آن باشید !»

احتمال دارد قسمت جدید Dragon Age در The Game Awards معرفی شود زیرا پیش از این حضور کیسی هادسون در این مراسم مورد تایید قرار گرفته بود. با این حال با توجه به این که در چند وقت اخیر تمرکز استودیو Bioware روی Anthem بوده انتظار می‌رود معرفی این بازی جدید به یک نمایش رونمایی کوتاه مختصر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هشت =