اخبار بازی

رونمایی از نقشه Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4

نقشه Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4

وی جی مگ: چند وقتی بود که منتظر بودیم تا اطلاعاتی از نقشه Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4 منتشر شود و بالاخر شرکت Activision و استودیو Treyarch به طور رسمی از یکی از نقشه‌های بازی به طور کامل رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، قبلا اعلام شده بود که نقشه‌های Firing Range، Nuketown، Verruckt، Cargo و Turbine در Blackout وجود دارند و حالا تائید شده که نقشه‌های Array و Hydro نیز قسمتی از آن خواهند بود. بخش‌های جدیدی مانند Rivertown، Fracking Tower، Construction Site و Train Station نیز در این قسمت وجود دارند. در واقع این بخش تشکیل شده از نقشه‌های محبوب این سری است.

خوشبختانه در مورد کوچک بودن نقشه‌ نگران نیستیم و می‌دانیم که منطقه‌های خوبی در بازی وجود دارند که می‌توانند بسیار سرگرم‌ کننده باشنند. در زیر می‌توانید تصویر کامل این نقشه را مشاهده کنید.

نقشه Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد. اگر می‌خواهید قسمت Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4 را امتحان کنید، باید بگوییم که نسخه بتای آن در تاریخ 10 سپتامبر در دسترس خواهد بود البته فقط برای کنسول PS4 و برای پلتفرم‌های PC و Xbox one، نقشه Black Out در تاریخ 14 سپتامبر منتشر می‌شود.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − سیزده =