اخبار بازی

تحلیل‌گرها از شکست Battlefield 5 مقابل Call of Duty Black Ops 4 می‌گویند

تحلیل‌گرها از شکست Battlefield 5 مقابل Call of Duty Black Ops 4 می‌گویند

وی جی مگ: در حالی به عرضه عناوین آخر سال نزدیک می‌شویم که ممکن است رقابت فشرده آن‌ها مانع از فروش تعدادی مشخصی از بازی‌ها شود. به طور مشخص تحلیل‌گرها از از حتمال شکست Battlefield 5 مقابل Call of Duty Black Ops 4 و بازی مورد انتظار Rockstar Games می‌گویند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به هایپ بزرگی که پیرامون عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 و البته عنوان شوتر اول شخص شرکت Activision وجود دارد تحلیل‌گر دنیای گیم آقای Piper Jaffray اظهار کرده که ممکن است Battlefield 5 به دلیل همزمانی با دو بازی دیگر مذکور با فروش بالایی همراه نشود. شرکت EA در تلاش بوده تا با نمایش‌ها و تریلر جدید بازی، توجهات را به سمت عنوان در دست ساخت شوتر استودیو DICE جلب کند اما تحلیل‌گر نام‌برده معتقد است این موارد کافی نیستند. حتی آمار مربوط به لایک و دیس‌لایک نمایش‌های Battlefield 5 در یوتیوب از رقیبان خود در سطح پایین‌تری قرار دارد. لازم به ذکر است که Red Dead Redemption 2 با آخرین تریلر خود که گیم‌پلی و دنیای بی‌نظیر آن را به نمایش می‌گذاشت بیشترین توجهات را به دست آورده است.

یکی از دلایلی که به شکست Battlefield 5 مقابل Call of Duty Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 اشاره می‌کند انتقاداتی است که پس از معرفی سربازان مونت در بازی توسط مخاطبین علیه ساخته DICE شکل گرفت. این موضوع سروصدای زیادی را به پا کرد. دلیل دیگر پیش‌فروش ضعیف بازی Battlefield 5 تاکنون است که می‌توان آن را Titanfall 2 مقایسه کرد. عنوانی که علیرغم کیفیت بالای خود به دلیل عرضه درست بعد از Battlefield 1 و دیگر بازی‌ها نتوانست میزان فروش بالایی را به دست آورد. با این حال Piper Jaffray مطمئن است سطح فروش Battlefield 5 قابل قبول خواهد بود و از بازی‌های دیگری هم‌چون Assassin’s Creed Odyssey و Fallout 76 فروش بیشتری خواهد داشت. اما باید دید این اثر در مقایسه با رقبای اصلی خود چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =