اخبار بازی

نویسنده Black Panther روی فیلمنامه فیلم دوم Call of Duty کار می‌کند

نویسنده Black Panther روی فیلمنامه فیلم دوم Call of Duty کار می‌کند

وی جی مگ: مدت‌ها پیش بود که Activision تایید کرد مجموعه بازی Call of Duty به پرنده‌های نقره‌ای سینما می‌رود. اتفاقی که می‌تواند نکات مثبت و منفی مختلفی را برای آنها به همراه داشته باشد اما در هر صورت باعث نشده که جریان ساخت فیلم‌‌های سینمایی Call of Duty متوقف بشود.

به گزارش وی جی مگ، امروز اما مشخص شد که نویسنده Black Panther روی فیلمنامه فیلم دوم Call of Duty کار می‌کند. در شرایطی که انتظار می‌رفت فعلا یک فیلم براساس این مجموعه بازی ساخته شود اما به نظر می‌رسد Activision از همین حالا خود را برای یک مجموعه چند قسمتی آماده می‌کند.

اوایل امسال بود که شایعه شد Activision برای کارگردان فیلم سینمایی Call of Duty به سراغ استفانو سولیما می‌رود که کارگردانی Sicario 2 را در کارنامه دارد. شایعه‌ای که بعد از مدتی کوتاه به واقعیت تبدیل شد. امروز اما مشخص شد که جو رابرت کول نویسنده Black Panther قرار است روی فیلمنامه فیلم دوم Call of Duty کار کند.

ورایتی گزارش داده که Activision‌ قصد دارد چند داستان مختلف از مجموعه محبوب خود را برای سینما آماده کند اما هنوز هیچ بازیگری را برای حضور در هر کدام از این آثار انتخاب نکرده. طبق برنامه اعلام شده قرار است که فرایند ساخت فیلم اول در سال 2019 شروع شود و Activision می‌خواهد که ویرایش فیلمنامه فیلم دوم Call of Duty در همین بازه زمانی شروع شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + پانزده =