اخبار بازی

مدیرمالی Blizzard از این کمپانی جدا شد

مدیرمالی Blizzard از این کمپانی جدا شد

وی جی مگ: امروز آمریتا آهوجا مدیرمالی Blizzard رسما اعلام کرد که این کمپانی را ترک کرده و قرار است که به Square بپیوندد که در زمینه پرداخت موبایل فعالیت می‌کند. این در حالی است که چندی پیش اسپنسر نیومن مدیرمالی Activision این کمپانی را به مقصد Netflix ترک کرد.

به گزارش وی جی مگ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدای سال میلادی معمولا به عنوان زمانی مناسب برای نقل و انتقالاتی این چنینی در سطح مدیران کمپانی‌ها شناخته می‌شود و اتفاقات رخ داده لزوما به معنی وجود مشکلی خاص نیست.

حالا این موضوع چه معنایی برای Blizzard دارد. واقعیت ماجرا این است که معنای خاصی نداشته و تنها تاثیر منفی خود را روی ارزش سهام Square داشته. اکتبر سال 2018 بود که سارا فرایری موقعیت خود به عنوان مدیرمالی Square را ترک کرد و تاثیر منفی روی عملکرد آنها داشت.

حالا با نگاهی دوباره به اتفاقات چند وقت اخیر و پیش از جدایی مدیرمالی Blizzard می‌توان نشانه‌هایی از مشکلات مدیریتی را در معرفی بازی Diablo Immortal برای موبایل و البته گزارشی که می‌گفت Diablo 4 در ابتدا چیزی شبیه به Dark Souls بوده، دید. باید دید آینده یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده بازی در ماه‌های پیش رو به چه شکلی رقم می‌خورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =