اخبار بازی

اظهار نظر Blizzard درباره وضعیت دیگر بازی‌های موبایل آنها

اظهار نظر Blizzard درباره وضعیت دیگر بازی‌های موبایل آنها

وی جی مگ: اگرچه معرفی بازی Diablo Immortal توسط Blizzard برای پلتفرم‌های گوشی‌های موبایل با استقبال خوشایندی برای آن‌ها همراه نشد اما پس از آن اظهار نظر Blizzard بدین صورت بود که این کمپانی بازی‌های موبایلی بیشتری را توسعه و در بازار منتشر خواهند کرد تا مخاطب گسترده‌‌تری را به سوی خود جلب کند.

به گزارش وی جی مگ، بیشتر این بازی‌ها توسط استودیوهای داخلی Blizzard توسعه خواهد یافت تا کار تولید آن به عهده سازندگان خارجی قرار بگیرد. امری که برای Diablo Immortal صورت گرفته و توسعه این بازی با همکاری شرکت NetEase انجام می‌شود. مدیرعامل Blizzard یعنی آلن آدهام در مصاحبه با Inven Global اظهار کرد پروژه بازی‌های موبایلی فراوانی در دست کار بوده و بیشتر آن‌ها نیز توسط همین کمپانی انجام می‌شوند. البته برخی از آن‌ها نیز با همکاری دیگر توسعه‌دهنده جلو می‌روند.

«بسیاری از سازندگان در این استودیو در سال‌های اخیر بازی‌های کنسولی و PC ساخته‌اند. به‌ویژه بازی‌های موبایلی نیز به همراه دیگر IP ها در حال تولید قرار دارند. برخی از آن‌ها مانند Diablo Immortal با همکاری دیگر استودیو‌ها ساخته می‌شوند اما بیشتر آن‌ها توسط خود Blizzard توسعه پیدا می‌کند.» این کمپانی پیش از این بازی Hearthstone را که ابتدا برای PC انتشار یافت برای پلتفرم‌های گوشی‌های موبایل نیز عرضه کرد که با موفقیت فراوانی همراه شد. بنابراین اظهار نظر Blizzard کاملا منطقی به شمار می‌رود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 5 =