اخبار بازی

کمپانی Blizzard روی یک بازی جدید برای کنسول‌ها و PC کار می‌کند

کمپانی Blizzard روی یک بازی جدید برای کنسول‌ها و PC کار می‌کند

وی جی مگ: کمپانی Blizzard این روزها سخت مشغول کار روی عناوین مختلف و پشتیبانی بازی‌های عرضه شده چون Overwatch، World of Warcraft، Hearthstone و مواردی دیگری است. علاوه‌بر در دست ساخت بودن حداقل دو بازی جدید برای گوشی‌های هوشمند، پروژه جدید Dibloo  و یک بازی اول شخص شوتر هم توسط Blizzard در حال تولید قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، با این حال به نظر می‌رسد این شرکت روی یک بازی کاملا جدید دیگر هم کار می‌کند. با توجه آگهی شغلی منتشر شده در وبسایت کمپانی Blizzard ، سازندگان Overwatch به دنبال استخدام یک طراح مراحل ارشد و یک کارگردان بخش هنری برای پروژه‌ای معرفی نشده هستند که ظاهرا هیچ ارتباطی به چهار بازی دیگر اشاره شده در بالا ندارد. این بازی جدید به عنوان یک اثر اکشن، دارای محیطی قابل جستجو و با تاکید روی هیجان و داستان‌سرایی توصیف شده و شواهد حاکی از یک IP است که برای PC و کنسول‌ها توسعه پیدا می‌کند.

با این حال با توجه به این که از هیچ کدام از چهار بازی اشاره شده اطلاعاتی به اشتراک گذاشته نشده، شاید این بازی جدید ارتباطی به یکی از آن‌ها پیدا کند. باید منتظر ماند و دید Blizzard روی چه اثری مشغول به کار است و چه زمانی از پروژه بعدی خود رونمایی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + پنج =