اخبار بازی

منتظر نابودی Blizzard باشیم ؟

منتظر نابودی Blizzard باشیم ؟

وی جی مگ: به دنبال معرفی بازی Diablo Immortal و حواشی ایجاد شده پیرامون آن شرکت Blizzard در کانون توجهات ناخوشایندی قرار گرفت. نگرانی در خصوص افزایش تاثیر Activision روی Blizzard بیشتر شد و مشکلات مالی اخیر گزارش شده نیز اوضاع را وخیم‌تر نشان می‌دهد. وضعیت به حدی نامطلوب بوده که شاید نابودی Blizzard در چند سال آینده دور از انتظار نباشد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این بسیاری مدعی شده بودند این کمپانی با مشکلات مالی رو به رو است. اکنون منابع ناشناسی به وبسایت یوروگیمر گزارش دادند که این کمپانی در حال ارائه پیشنهادات مالی به کارمندان خود است که با قبول آن باید استودیو را ترک کنند تا بتوانند هزینه‌ها را کاهش دهند. این پیشنهاد خرید سهم از سوی بخش سرویس خریدار اروپایی واقع در ایرلند مطرح شده است و آن‌هایی که این پیشنهاد را قبول کرده‌اند در ماه جاری محل کار خود را ترک کرده‌اند.

در همین راستا یکی از افرادی که این پیشنهاد را قبول کرده به منبع ناشناس ماجرا گفت «این پیشنهاد به حدی خوب بود که نمی‌شد آن را رد کرد. البته این کار داوطلبانه بود و نباید این موضوع جور دیگری برداشت شود. اما وقتی چندین بار یک دسته اسکناس در مقابل شما قرار می‌دهند شما امید خود را از دست می‌دهید و نمی‌توانید آینده بهتری را در محل کاری خود در مقابل ببینید.»

این مسائل نگرانی مخاطبین را به دنبال داشته که رابطه و همکاری Activision و Blizzard بر شهرت Blizzard که همواره به واسطه احترام به مخاطبین شناخته می‌شد تاثیر منفی گذاشته است. اگرچه نماینده Blizzard به یوروگیمر گفت که آن‌ها کارمندان خود را به قبول کردن این پیشنهادات تشویق نمی‌کنند و محصولات آن‌ها در آینده نیز احترام به مخاطب و گیمر را به نمایش می‌گذارند اما این موارد تاثیر چندانی بر نگرانی طرفداران و گیمرها نداشته است. ترس و نگرانی از بابت نابودی Blizzard که اکنون بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 10 =

  • سیاست گذاری های اشتباه. فرقی نمیکنه کی و چی باشی. وقتی سیاست هات اشتباه باشه مجبور به فنایی. سونی داشت ورشکست میشد. جلوشو گرفت. مایکروسافت هم اگر اشتباه کنه ورشکست میشه. سگا. نوکیا. و خیلی شرکتهای دیگه به خاطر سیاست گذاری اشتباه تا حد نابودی رفتن.

    • خداوکیلی مدیرای EA و اکتیویژن یا ایرانی هستن!یا دوره های مدیریت رو تو دانشگاه های نمیدونم چی چی عه سفلای ایران گذروندن!چقدر استودیو های خوبی داشتند و دارند،که دارن نابودشون میکنن!شاید خاوری مدیرشونه!!! :rotfl: چون اینا این همه(علل خصوص اکتیویژن) درآمد دارند و احتمالا خاوری همشون رو اختلاس کرده!! :rotfl:

    • روزی که اسم اکتیویژن اومد کنار بلیزارد کاملا میشد حس کرد که بلیزارد آینده روشنی نداره. دیر و زود داشت ولی سوخت و سوز نه. حالا به نظر اون روز که باید منتظر نابودی بلیزارد باشیم فرا رسیده دیگه 😐

      • حالا دقیق متوجه شدم چرا می گفتی “اکتیویژن جهان خوار!” :yes:

      • بلیزارد یه مشکلش اینه که محصولاتش را با فاصله زیاد عرضه میکنه و خیلی روشون هزینه میکنه. مثلا پروژه عظیم استارکرفت که فاصله بین نسخه هاش خیلی طولانی بود. شاید همین عامل هم تاثیر داشته باشه رو درامدشون. وگرنه همین الانم بازیهاش از باکیفیت ترینها هستند مثل اورواچ که بعد از چندسال هنوز طرفداران جدی داره یا World of warcraft