اخبار بازی

منتظر بازی Warcraft شبیه به Pokemon Go باشیم ؟

منتظر بازی Warcraft شبیه به Pokemon Go باشیم ؟

وی جی مگ: گزارشات جدید منتشر شده بیان می‌دارند کمپانی بلیزارد در حال ساخت یک بازی موبایل از Warcraft شبیه به Pokemon Go است.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت کوتاکو در مطلب جدید خود پیرامون کمپانی بلیزارد راجع به موارد مختلفی سخن گفته است. به نقل از یکی از توسعه‌دهندگان فعلی این مجموعه در این مطلب اشاره شده که «در استودیو بلیزارد گیمرهای موبایلی زیادی وجود دارد و هم‌چنین بسیاری از آن‌ها مشغول بازی کردن Pokemon Go هستند. عنوانی که از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا پوکمون‌ها را درون دنیای واقعی قرار دهد.» با توجه به این موضوع نویسنده کوتاکو ساخت یک نسخه موبایلی از Warcraft را دور از انتظار نمی‌داند.

«طبیعی است که یکی از تیم‌های بلیزارد در حال ساخت یک نسخه از Warcraft شبیه به Pokemon Go باشد که هم‌اکنون نیز برای اسمارت‌فون‌ها در حال توسعه و تولید قرار دارد.» یکی از دلایل این حدس و گمان، درآمد فراوانی است بازی موبایلی با ساختار Pokemon Go می‌تواند به همراه داشته باشد. برای مثال مدتی پیش گزارش شده بود Pokemon Go روزانه حدود میلیون‌ها دلار درآمد دارد. از طرفی دیگر یکی از طراحان اصلی استودیو بلیزارد یعنی کوری استاکتون که سابقه کار روی World of Warcraft را هم دارد از طرفداران Pokemon Go است.

در رابطه با برنامه‌هایی که بلیزارد برای بخش گیم‌پلی دارد، کوتاکو گفت آن‌هایی که نسخه موبایلی بازی Warcraft را تجربه کردند اظهار کردند این نسخه بیشتر از آن که بخواهد به Pokemon Go شباهت داشته باشد شبیه خود این سری است. هم‌چنین گزارش شده مکانیک‌های بخش تک‌نفره هم در این بازی قرار داده شده که البته به جزئیات آن اشاره نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =