اخبار بازی

منتظر معرفی بازی Diablo 4 باشید

منتظر معرفی بازی Diablo 4 باشید

وی جی مگ: اطلاعات منتشر شده از سوی Blizzard در توئیتر نشان می‌دهد که احتمالا باید به زودی منتظر معرفی بازی Diablo 4 یا بازی‌های دیگری از این مجموعه باشیم. این در حالی است که سازندگان بازی Diablo 3 اعلام کرده‌اند که همچنان از این اثر پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که احتمالا به‌زودی می‌توانیم منتظر معرفی بازی Diablo 4 باشیم. کمپانی Blizzard اعلام کرده که در حال حاضر مشغول کار روی چند بازی مرتبط به Diablo است و این موضوع باعث شده کارشناس‌های مختلف از رونمایی قسمت چهارم این مجموعه بازی صحبت کنند. طی چند ماه گذشته اطلاعات مختلفی منتشر شده که نشان می‌داد Blizzard‌ روی بازی جدید از مجموعه Diablo کار می‌کند اما اکنون این موضوعات مورد تایید رسمی سازندگان سری قرار گرفته.

از سویی نباید فراموش کرد که شایعات مختلف به این موضوع اشاره دارند که احتمال پورت شدن بازی Diablo 3 برای Nintendo Switch نیز وجود دارد. کنسولی که توانسته از زمان عرضه تاکنون تبدیل به خانه اول بازی‌های نقش آفرینی شود. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که Blizzard در حال حاضر مشغول کار روی فصل چهاردهم بازی Diablo 3 است. باید بیشتر صبر کرد و دید که بالاخره معرفی بازی Diablo 4 در چه بازه زمانی انجام می‌شود یا نهایتا با چه عنوان دیگری از این مجموعه روبرو هستیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =

  • اقای طالبیان-فردا نابود میشیم-فردا ساعت 7:30 تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 پخش میشه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: -چه قدر هیجان داری؟