اخبار بازی

واکنش Blizzard به شایعات اخیر بازی Diablo

واکنش Blizzard به شایعات اخیر بازی Diablo

وی جی مگ: چیزی به شروع رویداد BlizzCon 2018 باقی نمانده و با توجه به تایید وجود دو پنل برای بازی Diablo تحت عنوان پنل Diablo: World Q&A و پنلDiablo: What’s Next، شایعات فراوانی در خصوص معرفی نسخه جدید این اثر و یا بازسازی آن به گوش می‌رسد. اکنون Bizzard به شایعات اخیر بازی Diablo واکنش نشان داده است.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو در بلاگ رسمی بازی Diablo 3 نوشت که «تقریبا زمان برگزاری نمایشگاه BlizzCon 2018 فرا رسیده و طی این مدت شایعات فراوانی پیرامون برنامه‌های ما برای نسخه جدید Diablo شنیده شده است. در حال حاضر چندین تیم از استودیو ما در حال کار روی پروژه‌های مختلفی از Diablo هستند و نمی‌توانیم برای نمایش آن‌ها به مخاطبین خود صبر کنیم. اما باید زمان صحیح آن فرا برسد. اتفاقات خوبی برای افرادی که صبر می‌کنند به وقوع می‌پیوندد و اما برای اتفاق افتادن مواردی متفاوت و شیطانی باید بیشتر منتظر بمانید.»

بیانیه رسمی Diablo بیان داشت که “چند تیم در حال کار روی پروژه‌های مختلفی از Diablo هستند” و همین مورد به نوعی به تمامی شایعات اخیر بازی Diablo قوت می‌بخشد. یکی از این پروژه‌ها به عرضه بازی Diablo 3 برای کنسول Nintendo Switch اشاره دارد و باید دید چه زمانی Blizzard تصمیم می‌گیرد از بازی‌های جدید خود از فرنچایز Diablo رونمایی کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =