اخبار بازی

بازی Heroes of the Storm از اولویت Blizzard خارج شد

بازی Heroes of the Storm از اولویت Blizzard خارج شد

وی جی مگ: استودیو Blizzard اعلام کرد که بازی Heroes of the Storm از اولویت آن‌ها خارج شده و توسعه‌دهندگان آن برای کار روی پروژه دیگری استفاده خواهند شد. به‌علاوه در سال 2019 خبری از بازگشت مسابقات و تورنمنت‌های eSports این بازی نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، پشتیبانی از Heroes of the Storm توسط یکی دیگر از تیم‌های داخلی استودیو صورت خواهد گرفت و برای پایداری طولانی مدت روی آن کار خواهد شد. هم‌چنین پس از بررسی‌های صورت گرفته اعلام شد که رویداد‌های eSports این بازی هم‌چون Heroes Global Championship و Heroes of the Dorm کنسل شده و در سال 2019 برگزار نخواهند شد. اگرچه عنوان نام‌برده هم‌چنان پشتیبانی می‌شود اما ظاهرا بازی Heroes of the Storm از اولویت توسعه و انتشار به‌روزرسانی توسط استودیو Blizzard خارج شده است.

به دنبال اعلام عدم برگزاری رویدادهای eSports در آینده، کمپانی Blizzard در پستی جداگانه از پشتیبانی و اشتیاق تمامی طرفداران قدردانی کرد. رویداد Heroes of the Dorm یک تورنمنت سالیانه بوده که اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در آن از دانشگاه‌های سرتاسر ایالت متحده آمریکا تشکیل می‌شدند و برای کسب جوایزی هم‌چون بورسیه تحصیلی و کامیپوترهای گیمینگ به رقابت می‌پرداختند. Heroes Global Championship هم رویداد رسمی eSports محسوب می‌شد.

عنوان Heroes of the Storm اثر MOBA استودیو Blizzard بوده که شامل شخصیت‌های مختلف از تمامی فرنچایزهای این کمپانی می‌شود. اولین کاراکتر جدید قابل بازی آن هم در رویداد BlizzCon 2018 معرفی شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =