اخبار بازی

فعلا خبری از بازی Warcraft 4 نیست !

فعلا خبری از بازی Warcraft 4 نیست !

وی جی مگ: در حال حاضر اکثر منتقدان Blizzard تمرکز خود را روی معرفی نشدن Diablo 4 قرار داده‌اند و به نظر می‌رسد، هیچ‌کس آنقدری به بازی Warcraft 4 اهمیت نمی‌دهد که سال‌هاست خبری از آن نیست. با این حال امسال در جریان BlizzCon شاهد معرفی بازی Warcraft 3 Reforged بودیم که در اصل نسخه بازسازی شده نسخه سوم این مجموعه است.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا پیت استیل‌ول یکی از تهیه‌کننده‌های ارشد Blizzard در مصاحبه با گیم‌اسپات به این نکته اشاره کرده که فعلا خبری از بازی Warcraft 4 نیست و معرفی این اثر در برنامه کاری Blizzard قرار ندارد. با این حال اعلام شده که به طور کلی ساخت بازی Warcraft 4 از برنامه خارج نیست اما در حال حاضر Blizzard روی بازی‌های دیگری تمرکز کرده.

استیل‌ول در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که در حال حاضر اولویت Blizzard، توسعه بازی Warcraft 3 Reforged است و نسخه چهارم از این مجموعه فعلا در کانون توجه اعضای استودیو قرار ندارد.

با وجود تمام توضیحات ارائه شده باید ببینیم در نهایت Blizzard چه تصمیمی برای بازی Warcraft 4 می‌گیرد. آنها خط داستانی این مجموعه را با نسخه‌های مختلف World of Warcraft جلو برده‌اند و مشخص نیست که در آینده قرار است چه خط داستانی را با نسخه چهارم این مجموعه دنبال کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + سیزده =