اخبار بازی

علاقه Blizzard به حضور Diablo در Super Smash Bros Ultimate

علاقه Blizzard به حضور Diablo در Super Smash Bros Ultimate

وی جی مگ: Blizzard به حضور Diablo در Super Smash Bros Ultimate علاقه‌مند است. دو شرکت نینتندو و Blizzard با تایید عرضه بازی Diablo III: Eternal Collection برای Nintendo Switch در سال جاری موج بزرگی را به راه انداختند اما سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است که چرا همکاری میان این دو شرکت باید تنها به یک بازی محدود شود ؟

به گزارش وی جی مگ، وجود علاقه به دیدن عناصر بیشتر از Diablo در دنیای نینتندو باعث شد تا وبسایت گیم‌اینفورمر درباره احتمال چنین همکاری از Bilzzard سوال کند که در همین میان اسمی از Super Smash Bros. Ultimate به میان آمد. تهیه‌کننده ارشد شرکت Blizzard پیت استیلول به دنبال نمایش بازی Super Smash Bros. Ultimate در Nintendo Direct در خصوص آن گفت «به شخصه مشتاق حضور Diablo در Super Smash Bros Ultimate هستم. به نظر من این مورد باید بلافاصله انجام شود.پس از آن اگر زمان اجازه می‌داد سایر هیروها و شخصیت‌های دیگر هم به بازی اضافه می‌شدند. یا این که تنها شخصیت Deckard Cain را در این بازی وارد می‌کردید. این شخصیت کاملا برای Smash مناسب است.»

جاشوا ویتِگ مدیر بازاریابی Blizzard هم در همین خصوص ادامه داد «Deckard Cain می‌تواند با یک ضربه همه را مورد ضربه و شتم قرار دهد و آن را به خواب بفرستد.» استیلول ادامه داد «یا این که می‌تواند همه را به لبه پرتگاه کشانده و پایین بندازد و یک Deckard Cain خبیث واقعی باشد.»

سپس از اعضای Blizzard سوال شد که آن‌ها دوست دارند کدام یک عناصر دنیای نینتندو را در Diablo مشاهده کنند. شخصیت Bowser به عنوان یک باس‌فایت جالب برای دانجن‌های بازی، Pig Ganon و Waluigi از جمله اسامی بود که اعضای Blizzard به آن‌ها اشاره کردند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =