اخبار بازی

تصاویر شخصیت‌های بازی Borderlands 3 لو رفت

تصاویر شخصیت‌های بازی Borderlands 3 لو رفت

وی جی مگ: بسیاری از گیمرها انتظار داشتند که در جریان The Game Awards 2018 شاهد معرفی بازی Borderlands 3 باشیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداده و بسیاری از آنها از وضعیت فعلی ناامید شدند با این حال چند روز بعد از برگزاری این رویداد به نظر می‌رسد که شاهد لو رفتن اولین تصاویر شخصیت‌های بازی Borderlands 3 هستیم.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای وبسایت ردیت به تازگی تصاویری را منتشر و ادعا کرده که این اطلاعات مربوط به شخصیت‌های بازی Borderlands 3 یا بهتر است بگویم کلاس‌های حاضر در این عنوان می‌شود. با نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر متوجه می‌شویم که احتمالا شخصیت‌های بازی Borderlands 3 با عناوین The Bot Jack، The Operative و The Beastmaster شناخته می‌شوند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باید این تصاویر را جدی‌ بگیریم این است که عنوان The Beastmaster در اطلاعات لو رفته چند هفته اخیر نیز حضور داشت. نام یکی از چهار کلاس و شخصیتی که در ساخته جدید Gearbox حضور خواهد داشت و گیمرها می‌توانند آن را انتخاب کنند.

هنوز مشخص نیست که بازی Borderlands 3 در چه بازی زمانی از سوی Gearbox و ناشر آن 2K Games معرفی می‌شود اما تنها چیزی که درباره آن می‌توان مطمئن بود این است که اتفاق مورد نظر ما به زودی رخ خواهد داد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 3 =